Prodej Fincentra do rukou švýcarské skupiny SwissLife proběhl úspěšně. Poradci Fincentra však napjatě očekávají změny, které po podobných transakcích často následují. „Žádná rychlá revoluce nás ani poradce nečeká. Vše unikátní a dobré, co dělá Fincentrum Fincentrem, bude zachováno,“ ujišťuje Filip Duchoň, generální ředitel Fincentra. Jaké změny tedy management společnosti v horizontu příštích měsíců připravuje?
Po koupi Fincentra společností SwissLife a odchodu Petra Stuchlíka jste se stal z obchodního ředitele generálním ředitelem celé společnosti. Znamená to že, k žádným významným změnám po transakci nedojde?
Znamená to, že pro nové vlastníky Fincentra je důležitá kontinuita a rozvoj silných stránek naší společnosti. Vše unikátní a dobré, co dělá Fincentrum Fincentrem, bude zachováno, a k žádným významným změnám nedojde bezprostředně po transakci. Zachováme obě značky – tedy jak Fincentrum, tak SwissLife Select. Podmínky pro naše spolupracovníky se nebudou měnit.
V případě Fincentra se nezmění ani to, že pro nás zůstává i nadále klíčovou charakteristikou kvalita a nezávislost poradenství, dlouhodobost vztahu se zákazníky, vytváření jedinečných podmínek pro růst a vzdělávání našich poradců. To vše jsou nutné předpoklady pro to, abychom mohli klientům poskytovat doživotní servis v oblasti jejich osobních a rodinných financí.
Přesto si, i podle vašich dřívějších vyjádření, od transakce hodně slibujete…
Vstup takto silného strategického investora, který je navíc jedním z vedoucích hráčů na pojišťovacím a poradenském trhu, ať už ve Švýcarsku, nebo v evropském prostoru, nám samozřejmě dává obrovskou příležitost posunout celé Fincentrum na ještě vyšší úroveň. V budoucnu tak dojde zcela jistě k celé řadě zlepšení, ať už procesních, nebo v nástrojích pro naše poradce.
A samozřejmě se budeme zamýšlet i nad tím, jakou novou službu, nové produkty či investiční řešení bychom na český trh chtěli uvést na základě zkušeností z jiných zemí v rámci skupiny SwissLife.
Čtěte na Investujeme.cz