Michael Pupala a Hanuš Thein: Orientace na poradce se vyplácí

Wüstenrot chce do tří let zdvojnásobit tržní podíl. Má pomoci orientace na poradce. Jak se cíl daří? Odpovídají Michael Pupala, generální ředitel finanční skupiny Wüstenrot, a Hanuš Thein, výkonný ředitel pro obchod a marketing Wüstenrot.

Když jste nastupoval do čela Wüstenrotu, jedním z vašich cílů bylo posílit vztahy s finančně zprostředkovatelskými sítěmi. Jak se vám tento cíl daří?

Michael Pupala: Jsem moc rád za výsledky, které Wüstenrot zrealizoval za minulý rok. Máme za sebou skvělý rok, ke kterému přispěla výrazně naše orientace na poradce. A to jak na naši interní síť, tak dlouhodobá strategická partnerství s finančně zprostředkovatelskými sítěmi.

Významně jsme rozšířili naši interní síť a podařilo se nám navýšit počet partnerů, kteří zprostředkovali produkci v objemu více než jedné miliardy korun ročně. Toto jen potvrzuje, že orientace na poradce je správně nastavená strategie.

Orientace na poradce – takto řečeno to zní velmi obecně. Co jste změnili v přístupu k finančně poradenským sítím a poradcům?

Michael Pupala: Na jednu stranu to je možná jednoduchá proklamace, na druhou stranu to v reálu znamená, že každá aktivita, která se v rámci naší firmy dělá, má za cíl usnadnit, zjednodušit život našim poradcům. Aby měli pro klienty konkurenceschopné produkty a služby a zároveň jsme jim pomohli například s administrativní zátěží, která je na ně neustále kladená. Ať už z důvodu regulace, nebo kvůli náročnosti byznysu.

Jsme firma, jejíž obchodní model je orientovaný na poradce, a všichni ve firmě to vědí. Díky tomu se nám podařilo dosáhnout výsledků, které máme.

Čtěte na Investujeme.cz

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.