Stéphane Corbet: Klient se nemusí bát, že bude podpojištěn

Komerční banka začala nedávno nabízet pojištění nemovitostí a pojištění domácnosti. Čím se liší od ostatních produktů na trhu? „Eliminovali jsme riziko podpojištěnosti,“ říká Stéphane Corbet, generální ředitel Komerční pojišťovny.

Komerční pojišťovna vstoupila relativně nově na trh neživotního pojištění a spustila své nové pojištění nemovitostí a domácností. Čím se v této oblasti chcete odlišit od jiných pojišťoven?

Naším cílem je nabízet klientům v bance posledních patnáct let jednodušší a čitelné produkty, kde nejsou schovaná rizika pro klienty. Naším modelem je bankopojištění a je pro nás proto důležitý vztah s bankovní sítí. A tento model funguje nejlépe, když jsou produkty jednoduché a transparentní.

Bankovní poradci mají přes 50 produktů, které mohou nabízet klientům. Jejich hlavní aktivitou je nabízení bankovních produktů a pojištění je navíc. Nejsou odborníci na pojištění. A potřebují srozumitelné produkty jak pro poradce, tak pro klienty.

Banka dříve nabízela svým klientům produkt České pojišťovny. Bankéři tak měli s čím porovnávat a museli jsme je nejdřív přesvědčit, že jsme schopni nabízet nový produkt, který bude jednodušší pro poradce a smysluplný pro klienty.

V nabídce banky jste nahradili Českou pojišťovnu u pojištění nemovitostí a pojištění domácností. Podařilo se vám konkurovat jí jenom v jednoduchosti nebo i v ceně pojištění?

Cílem nebylo konkurovat cenou, cílem bylo vytvořit produkt, který dává smysl a který nese nějaké inovace na trh, díky nimž se může odlišit od ostatních produktů na trhu.

Největší a nejdůležitější inovace je podle mého názoru fakt, že jsme eliminovali riziko podpojištění. Klienti u našeho pojištění toto riziko nemají, protože nehlásí částku, na kterou se chtějí pojistit. V případě pojistné události jim zrekonstruujeme dům nebo byt bez limitů.

Čtěte na Hypoindex.cz

 

Napsat komentář