Zablokované indonéské internetové bankovnictví? Problém…

Internetové bankovnictví umožňuje ovládat účty po celém světě. A nebo účty z celého světa. Zablokovat si ale internetové bankovnictví může být problém. A jeho odblokování ještě větší.

Před mnoha a mnoha lety jsem si „experimentálně“ zřídil bankovní účet v indonéské bance. Poměrně náhodně jsem si zvolil druhou největší místní banku BRI – Bank Republik Indonesia. K účtu klient dostává obratem platební kartu a zřízené internetové bankovnictví. Karta na sobě nemá uvedené jméno a nelze s ní platit přes internet. Internetové bankovnictví je zas vázané na indonéské telefonní číslo.

Udržet si aktivní indonéské telefonní číslo není zdaleka tak jednoduché, jako udržení aktivního českého čísla. Navíc se během několika let podmínky jeho udržení změnily. A tak po dvou letech jsem přišel o telefonní číslo i o přístup k internetovému bankovnictví. Nevadilo mi to, a tak jsem to několik let neřešil. Při cestách do Indonésie jsem beztak využíval jen kartu a pro platby jsem neměl důvod.

Čtěte na Investujeme.cz

Napsat komentář