Hodnocení – tým 5

Tisková zpráva

– velmi pěkná tisková zpráva

– obsahuje podstatné informace

– snad jen bych se zamyslel nad otočením sdělení (začít nejdelším vlakem – je to zajímavost, která zaujme)

   – odsud by se dal postavit i nadpis (např. Nejdelší vlak vyrazí na festival Banát – či podobně)

   (zpráva by tak mohla mít i mezi novináři větší zásah, dala by se poslat i do médií zabývajícími se železnicí, nejen do kulturních – a řada vlakových fanoušků by se zúčastnila jen kvůli této cestě)

PR článek

– nadpis „Už máš plány na léto?“ je příliš neurčitý – doporučil bych dát více informací do nadpisu. Nezapomínejte, že většina lidí (cca 80 %) přečte jen nadpis – ať se tedy i z ně dozví o festivalu Banát

– pozor na typografii

  – „18.8. 2020“ má být „18. 8. 2020“ – i v dalších případech

– „spoustu přednášek“ – má být „spousta přednášek“

– „vypraveným Balkán expressem“ – hned k tomu by se hodilo napsat, že se jedná o nejdelší, půlkilometrový vlak s kulturním programem

– „podrobné informace najdeš Zde.“ – není vhodné odkazovat ze slůvka „Zde“ – jednak by mělo být s malý „z“, jednak i s ohledem na SEO optimalizaci by odkaz měl směřovat z nějakého obsahového slova – např. „na stránkách festivalu Banát“

– „které nás (snad) dovezou“ – slůvko „snad“ vnímám kontroversně – lidi s citem pro dobrodružství navnadí, ale řadu lidí může odradit

– „Sleduj naše stránky pro“ – opět lépe „stránky festivalu Banát“ – viz výše

– moc pěkný PR článek, láká k návštěvě

Newsletter

– nadpis bych volil s uvedením festivalu Banát – e-mailů (spamů) nabízejících slevy je tolik, že příjemce může e-mail smazat bez přečtení (např. lze využít první větu z obsahu „První vlna lístků na festival Banát 2020 právě spuštěna!“

– „máte svůj lístek?“ – doplnil bych „máte svůj lístek na festival Banát?“

– pokud by šel newsletter lidem, kteří již na Banátu byli, tak takto stačí. Pokud by byl ale určen i novým možným účastníkům, je třeba doplnit více informací, o co se jedná

 

8 thoughts on “Hodnocení – tým 5

  1. Newsletter
    – v předmětu chybí jméno festivalu, nevíme, kdo nám 20% slevu nabízí
    – datum je rozděleno do dvou řádků a řádek druhý je divně odsazený, právě datum by rozdělené být nemělo
    – (spíš jen taková vsuvka/osobní názor/tip, jelikož na Banát se jede několik hodin vlakem a je to jeden z největších zážitků celého festivalu, tak bych to zmínila v newsletteru a nebo do toho newsletter ladila (Svez se na první vlně…-bych přizpůsobila vlaku))

    PR článek
    – první osoba množného čísla je super, víc vtáhne diváka a víc ho to naláká tam skutečně jet
    – ilustrativní obrázky jsou dobře zvoleny
    – zarovnala bych text do bloku
    – odkazy by za mě mohly být černým písmem, takhle trochu ruší
    – super článek, splňuje svůj účel

    TZ
    – Ve dvou po sobě jdoucích větách je použito slovo “již”
    – Zpráva obsahuje všechny důležité informace a splňuje svoji funkci

  2. Komentář týmu č. 6

    TZ za nás obsahově ok, snad možná jen zarovnat do bloku a předložky dávat na nový řádek, to udělá hodně.
    PR článek není špatný, vyměnit ovšem nadpis za poutavější, já osobně bych si řekla: ,,Jo, mám plány, neotravujte!“ a o akci bych se nic nedozvěděla. Opět by prospělo zarovnání do bloku a dávat větší pozor na drobné chybičky.
    NL je snad až moc úsporný a působí trochu rozpačitě.

  3. Za tým 4:

    TZ – Neslabičné předložky
    – podeváté se v tomto případě píše dohromady (není to po deváté hodině)
    – „Festival odstartuje (…), odkud s návštěvníky vyráží.” – vyrazí, pozor na udržení časů v souvětí
    PR – Neslabičné předložky
    NL – 20 % = dvacet procent, 20% = dvacetiprocentní
    – formátování podpisu, menší mezery mezi řádky… tím, jak je všude stejné řádkování to nepůsobí dobře
    – Pěkné a minimalistické sdělení, které pravidelným návštěvníkům festivalu připomíná, že je na čase si koupit lístek. Pro oslovení nového publika bychom doporučili volit jiný formát.

  4. Za tým č. 3:

    Tisková zpráva
    + Velmi pěkně napsaná tisková zpráva, která obsahuje vše důležité.
    – Občas zbytečně dlouhá souvětí.
    – Odsadila bych předložky na konci řádků.

    PR článek
    Titulek by sice mohl být více konkrétnější a směřující přímo k akci. Na druhou stranu by to mohlo někoho nalákat k přečtení, jelikož by mohl očekávat tipy a rady, co navštívit v létě.
    + Na první pohled pěkně barevně zpracovaný článek.
    + Pozitivně hodnotím odkazy přímo v textu. Jako čtenáři mi nijak nerušilo ani nevadilo, že odkazy nevedly z obsahového slova, ale jak bylo již v hodnocení řečeno, měli bychom se držet tohoto pravidla.
    – Slovo „snad“ bych také raději vypustila, zní mi to nejistě a neorganizovaně.

    Newsletter
    Z obsahu newsletteru jsem se o festivalu bohužel nic nedozvěděla. Jak bylo řečeno v hodnocení, pokud se cílí pouze na účastníky, kteří na akci již byli, tento newsletter by je určitě mohl znovu nalákat. Zároveň by některé nové potenciální zákazníky mohla zaujmout sleva na vstupenky a mohli by si sami z uvedeného aktivního odkazu prokliknout na jejich webové stránky a zjistit si více informací.
    + Fotky přímo z akce.
    – Souhlasím se změnou předmětu, většinu slevových emailů sama rovnou mažu. Na druhou stranu by mohl plno lidí, kteří takovéto slevy vyhledávají, nalákat.
    – Více bych si pohrála s barvami a zvětšila logo akce.
    – Rozdělené datum konání na dva řádky – působí rušivě.
    – Špatně napsaná procenta.

  5. TZ:
    + logo
    – málo textu, příliš stručné
    – neposkytuje dostatek zajímavých informací
    – zvláštně kompresované

    PR článek:
    + aktuální, vtipné, hravé, satirické, poutavé
    + hezky lemované obrázky dole a grafikou nahoře
    + pěkně strukturované a čitelné
    – chybí perex

    Newsletter:
    + minimalistické zpracování
    – nemá to moc formu newsletteru, chybí grafické zpracování

  6. Za tým 1:

    Tisková zpráva
    + Vhodně umístěné logo, které hned zaujme.
    + Stručnost textu, ale přitom jsou tam všechny potřebné informace.
    – Také bych vyměnila první dva odstavci místy.

    PR článek
    + Oceňuji aktivní odkazy v textu.
    + Hezky zpracovaný PR článek, dokáže zaujmout.
    – U úvodního obrázku by chtělo větší písmo nadpisů, ale chápu, že byl stažen již hotový z webu.

    Newsletter
    + Minimalistické zpracování i s uvedením e-mailových záležitostí, jako jsou odesílatel a předmět.
    – Datum ve větě „S nadšením vám můžeme oznámit, že se právě od 18. 3. 2020 …“ by bylo dobry dát celý na jeden řádek

  7. Hodnocení za tým č. 9

    TZ
    V 1. odstavci složité souvětí, tiskovka by měla obsahovat jednodušší věty. Obsaženy jsou ale všechny důležité informace, neobsahuje gramatické chyby a slohově to také není špatně. Celkově se hezky četla.

    PR
    Nadpis je obecnější, nezaujme tolik jako by mohl. Dále vždy chybí mezery za tečkami u všech dat (18.8. 2020). Občas se najde malý překlep, např. Zde s hypertextovým odkazem by mělo být s malým „z“. Upřímně nám nevadí, že se nejedná o odkazy směřující z neobsahového slova, ovšem nejspíš bychom se měli řídit zmíněnou směrnicí. Jinak souhlasíme s hodnocením, článek vypadá fajn.

    Newsletter
    Když už procenta, tak 20% místo 20 %. Spojení „svez se na první vlně s 20% slevou“ (v hlavě) zní trochu krkolomně. Jinak jak uvádí komentář, záleží, jestli takový newsletter je určen pro pravidelné účastníky/registrované. Oceňujeme celkový minimalismus.

  8. [Za tým č.7]

    TZ:
    (+) TZ působí upraveně a přehledně,
    (+) TZ obsahuje všechny klíčové prvky a informace.
    (+) Grafika pěkně vyniká na bílém podkladu, krásně nebojácná velikost loga.
    (-) Předložky “v” bych odsadila na nový řádek.

    Článek:
    (-) Ostatní výstupy (TZ a newsletter) mají koordinovanou podobu loga, tady mi chybí, ale graficky to jinak působí hezky (zřejmě kohezně s propagací daného ročníku).
    (+) Pokud to je určeno na web, tak cením odkazy.
    (-) Zvýraznila bych tučně klíčová slova.

    Newsletter:
    (+) Úsporná forma, ale informativní a funkční.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..