Muže i v klášteře vyrůst les?

I na tuto otázku odpoví již 24. ročník největšího módního a designového festivalu v ČR, Designblok, který bude probíhat od 5. října do 9. října. Designblok se již po třetí vrací do klášterních prostor Gabriel Loci na pražském Smíchově a současně po minulém roce designem opět rozkvete Uměleckoprůmyslové museum v Praze. Letošní ročník přichází s tématem les a prales.

Letošní Designblok bude věnován především tématu enviromentalismu, využití přírodních materiálů a tradičním českým řemeslům. V „lesním“ Gabriel loci budou prezentovány novinky současného mezinárodního designu nejen mezinárodních značek, ale také menších designerů a designerských studií. Uměleckoprůmyslové museum bude koncepčně laděným prostorem s vlastním tématem prales, který má symbolizovat naše kořeny, jelikož právě jeho dvě patra budou výhradně určena pro prezentaci tvůrců a firem pocházejícím z ČR. K vidění zde budu i dvě výstavy – Rodinné stříbro a výstava sběratelského designu Art House.

Součástí akce bude také doprovodný program. Můžete se těšit například na módní přehlídky či přednášky designérů, zahraničních hostů a partnerů festivalu. Zpestří ji i osmý ročník mezinárodní soutěže Diploma Selection, kdy její finalisté představí soutěžní projekty v oboru produktového a módního designu.

Vydejte se s námi na procházku po lese designu!

6 thoughts on “Muže i v klášteře vyrůst les?

  1. Pěkně zpracovaný PR článek, který dokáže nalákat další lidi na event. Za nás by mohl být napsán v určitých pasážích ještě poutavěji. Dobrý výběr fotografie u které ovšem chybí zdroj.

  2. Moc pěkný úvodní odstavec a lákavá věta na konci. Za nás možná přidat krátký popis toho co je vlastně Designblok. (že se tam dá něco koupit třeba atd.)

  3. Článok obsahuje všetky dôležité informácie a oceňujeme voľbu pútavého nadpisu. Osobne by som takisto uvítala nejakú citáciu od organizátora alebo pohľad od niektorého z vystavujúcich designérov (ak už by teda bol niekto potvrdený). Chýbajú odkazy na sociálne siete, event, web – keďže by ma ako čitateľa článok zaujal, rozhodne by som rada klikla priamo v článku na odkaz, kde by som sa dozvedela viac.

  4. Článek se hezky čte, našli jsme v něm veškeré potřebné informace, dobře zvolená fotografie. Dokonce uvažujeme o návštěvě 🙂

  5. Článek se četl moc dobře a pozitivně i vložený obrázek a titulek, který prakticky hned upoutal pozornost. doporučujeme pro příště zahrnout informace jako odkaz na webovou stránku, zda je nějaké vstupné atd.

  6. – PR článek by stálo za to zpestřit např. citací
    – osobně bych nevolil vykřičník na konci výzvy k akci
    – důležité informace jsou hned v úvodu, takže se dostanou i ke čtenáři, který text nedočte

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..