Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Newsletter má zaujmout na první pohled, což se u tohoto bohužel nestalo. Použili bychom více barev a vánočních motivů. Text by šel určitě zkrátit a rozdělit do přehlednějších odstavců, obsahuje podobně jako PR článek mnoho zbytečných informací.
Věty v textu mi připadají kostrbaté a celkově se mi to špatně čte, zvolila bych lepší slohovou úpravu. Vizuál mě ani neurazil, ani nenadchl. Graficky by to mohlo být zajímavější, ale účel to podle mě splní.
Newsletter vypadá dobře, hezká grafická úprava. Text by mohl být ale trochu kratší a přehlednější. Informace a podrobné časové členění akce si může návštěvník přečíst na stránkách, toto má více zaujmout a přilákat.
Myslíme, že celkem text je super, ale je příliš dlouhý pro newsletter. Newsletter musí být stručnější.
Také pro lepší sdílení můžete využít více barev, aby to zaujalo čtenáře vašeho newsletter.
Newsletter nás na první pohled příliš nezaujal, působí velmi stroze a nezajímavě. Určitě by pomohlo lepší grafické zpracování a text ještě více zjednodušit. Text v newlsetteru by měl být stručnější, ale přesto výstižný. Jeho účelem je spíše čtenáře nalákat a prostřednictvím odkazu (tlačítka či výzvy) ho případně nasměrovat k více informacím. Dlouhý text čtenáře odradí, respektive si jej přečte pouze pokud bude mít o danou akci zájem. Z takto strohého a ne příliš zajímavého newslettru, dle našeho názoru, čtenář zájem nezíská.