Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Fajnové barvy, moderní zpracování, jenom škoda těch překlepů
Před vypuštěním newsletteru by bylo vhodné si zkontrolovat chyby (např. zahraniči místo zahraničí, GoOUt místo GoOut). Na druhou stranu si myslím, že graficky vypadá newsletter velmi pěkně a je vidět, že si na tom tým dal záležet. Líbí se mi, že datum konání je zvýrazněný, aby bylo na první pohled jasné, kdy se bude konat a také zvýrazněný portál, kde se dají zakoupit lístky.
Hezky zpracovaný vizuál – velmi dobře zvolené barvy, font i rozložení. Newsletter na první pohled určitě zaujme. Texty jsou krátké a výstižné, jen bychom je příště lépe formulovali a drželi se více správného slovosledu a spisovnějších výrazů (i když si uvědomujeme, že autoři tak nejspíše zvolili vzhledem ke své cílové skupině).