V pořadí již třetí Manifesto Market láká návštěvníky do nových prostor na Andělu
Manifesto Market je místem setkávání lidí, jehož příjemnou atmosféru podtrhuje dobré pití, a ještě lepší jídlo. Koncept Manifesta zavítal již do třetí lokality v Praze a přináší s sebou dosud neobjevené podniky. Navštivte prostory bývalé tržnice a odneste si domů skvělý zážitek a touhu se sem vracet.
Na začátku září 2021 vyrostl na křižovatce na Knížecí prostor pod širým nebem, který pojme až 500 hostů. Nabízí výběr až ze 13 stánků s bohatou nabídkou světové kuchyně, jednoho koktejl baru a jednoho výčepu. Všech 15 podniků vzniklo z bývalých kontejnerů, které tento koncept činí zcela výjimečným. Velkým lákadlem se také stala hydroponická farma, kde se bez použití hlíny pěstují bylinky, saláty a listová zelenina.
„Anděl je přesně ta lokalita, která si podobný projekt zaslouží a je pro něj jako stvořená. Upřímně se těším, protože Manifesto areál bývalé vietnamské tržnice oživí a výrazně promění i strukturu návštěvníků“ domnívá se starostka Prahy 5 Renáta Zajíčková.
Koncept gastronomického a kulturního projektu Manifesto zabydluje nevyužité a zanedbané městské prostory a vytváří z nich oživené místo plné restaurací, barů a kulturní nabídky. Autorem konceptu Manifesta je americký architekt a podnikatel žijící v Praze Martin Barry, který má za sebou již dva úspěšné projekty Manifesta na Florenci a na Smíchově. Hlavní myšlenkou projektu je minimalizovat dopad na životní prostředí.
Manifesto Anděl na Vás čeká každý den od 11 hod do 22 hod. V pátek a v sobotu pro Vás zůstávají prostory otevřené až do půlnoci. Přijďte si posedět u dobrého občerstvení a poslechnout příjemnou hudbu, zazpívat si s kytarou u ohně nebo opéct marshmallow!
– „pití, a ještě“ – má být bez ,
– návštěvníků“ domnívá – tady naopak čárka chybí
– chybí mi informace, do kdy (či trvale?) bude projekt otevřený
– pěkný PR článek
– oceňuji výzvu k akci
V textu se nám líbí hlavně citát, který je oživením celého článku a dělá ho tak poutavějším. oceňujeme i větu o autorovi projektu.
Z článku jsem se jako potenciální návštěvník dozvěděl všechno, co potřebuji vědět. Je psaný velmi vřele a nechybí ani citace starostky Prahy 5 nebo informace o autorovi konceptu. Dle mého osobního názoru to autor článku hraje trochu na jistotu, takže je možné, že by mezi ostatními zapadl ale nevynikal.
Opakující se slova – „Nabízí výběr až ze 13 stánků s bohatou nabídkou“
Popisný název – „na křižovatce Na Knížecí“
Pokud „Hlavní myšlenkou projektu je minimalizovat dopad na životní prostředí,“ tak by bylo vhodné rozvést, jak toho dosáhne.
Jinak šlo o pěkný článek s dobře zvoleným jazykem.
PR článek je vhodným PR článkem. Text je příjemně členěn do odstavců, myslím si, že je správně zvolen i jazyk, způsob sdělení a fotografie. Zarazila mě pouze věta „Hlavní myšlenkou projektu je minimalizovat dopad na životní prostředí.“ Zajímalo by mě, jakým způsobem toho chce tvůrce docílit, což se v článku bohužel nedozvím.
K minimálnímu dopadu na životní prostředí: Domnívám se, že tou hydroponickou zahradou 😉