PR článek Repete Fest 22

Multikulturní festival, který nemá v České republice obdoby

 

Multižánrový festival REPETEFEST měl v tomto roce svou velikou premiéru.

Akce se uskutečnila v prostorách, především pak nádvoří renesančního zámku v Rožmitále pod Třemšínem. Hlavním lákadlem byl však bohatý program, který zahrnoval mnohá kulturní odvětví (umělecká výstava, film, hudba, …)

Festival byl pořádán pěti studenty vysokých škol, kteří v rámci pandemie koronaviru soustavně pracovali na jeho uskutečnění. Cenné zkušenosti z tohoto ročníku se členové spolku rozhodli využít a uspořádat tak další ročník. Cílem této akce bylo, je a bude rozšířit povědomí o takto krásné stavbě na okraji Brd.

 

Co na nás čeká v dalším roce?

Akce se uskuteční v termínu od 12.–14.8. 2022. Návštěvníci se mohou těšit na bohatý program. Ten bude obsahovat studentské kapely, výstavy, projekci krátkometrážních filmů a následné debaty s jejich tvůrci, bleší trh či ranní hodinu jógy, která v prvním ročníku zaplnila nádvoří zámku do posledního místa. Velkou novinkou bude čas, do kterého kapely budou moci hrát. Konec hudebního vystoupení je stanoven na 24:00. Očekávat můžete následující kapely: April Weather, Alone Against One, Čtyři čluny, Babyland, Shizzle Orchestra, Purplefox Town a mnoho dalších. Do programu na rok 2022 se nově zařadí také autorské čtení, vystoupení amatérského divadelního spolku či komentovaná prohlídka celého zámku, která bude již v ceně vstupného.

 

Vstupenky

Lístky na multižánrový festival bude možné zakoupit v předprodeji na Smsportal, dále pak na místě. Ceny v předprodeji jsou následující:

1. vlna, 300 Kč

2. vlna, 350 Kč

3. vlna, 400 Kč

 

Vstupenka na místě bude stát 400 Kč.

Více informací o festivalu REPETE naleznete na internetových stránkách https://www.facebook.com/oddspot.spolek

6 thoughts on “PR článek Repete Fest 22

  1. – …lákadlem byl však bohatý… – „však“ bych vypustil
    – pozor na „, …“ – správně je „,…“ – pak ani neodskočí tečky na nový řádek
    – „12.–14.8. 2022“ – opět pozor na typografii – za tečkami má být mezera, za pomlčkou také
    – pozor také na jednotnou formu – „Návštěvníci se mohou těšit“ vs. „Očekávat můžete“
    – „bude v prodeji“ – od kdy? A také jednotlivé vlny neříkají, kdy bude docházet k navýšení ceny
    – v závěru chybí výzva k akci, je pouze informace o cenách a o FB stránkách
    – úvod PR článku navozuje dojem, že jde především o informace z uskutečněného ročníku. Až později se čtenář dočte, že je i pozvánkou na nový ročník – toto bych doporučil upravit, neboť ne každý dočte až k podstatné sdělované informaci.

  2. Práce je povedená, zdá se nám, že některé věty jsou trochu kostrbaté a nejasné. (například: Velkou novinkou bude čas, do kterého kapely budou moci hrát.). Dále bychom negativně hodnotily i titulek, který by podle nás mohl být poutavější a zajímavější. Článek se dobře četl, díky jeho strukturovanosti.

  3. Jako ostatní komentáře, PR článek má ne příliš poutavý titulek a text nemá logickou strukturu. Styl psaní nesedí publicistickému stylu PR článku. Výpis cen lístků mohl být sepsán do pár vět než jako seznam. Chybí fotka, která by mohla čtenáře víc upoutat a motivovat k návštěvě.

  4. Trochu nám chybí poutavý titulek, který by nás měl přilákat chtít si přečíst celý článek.
    V článku nám přijde, že jsou některé věty kostrbaté a tak hůře na první pohled srozumitelné.
    Na konci článku nám chybí pozvánka na další ročník festivalu.
    Jinak je článek hezky zpracovaný.

  5. Na první pohled musím podotknout, že by titulek mohl být poutavější. Text také zpomalují dlouhé výčty, které by se určitě daly rozepsat do bohatějších vět. Odkaz na konci textu by mohl být navázaný na nějaké slovo, například na spojení „internetových stránkách“. Text bych zakončila pozvánkou na akci nebo nějakou pozitivní zvolací větou, která by čtenáře naladila festival navštívit. Tomu by také pomohla nějaká hezká fotografie nebo logo festivalu. Za pozitivum považuji přehlednou strukturu textu.

  6. Titulek mě upřímně nezaujal, první věta ve mě nevyvolala potřebu pokračovat ve čtení, což vnímám jako velké negativum PR článku.Ovšem jinak se mi líbilo, že článek povídá o minulé i budoucí události. – Tým 5

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..