PR článek – tým 1: Klapka

Podcast KLAPKA: velikáni české kinematografie ve vašich uších

Filmoví nadšenci i laici na slovo vzatí, pozor! Projekt studentů Arts managementu vás uvede do světa českého filmu – pouze za pomoci sluchátek a streamovacích platforem.

Všechno to začalo v karanténě. Bolavé oči z monitorů pronásledovaly více a více lidí. Jenže jak zároveň celý den pracovat a večer se zrelaxovat u svého oblíbeného českého filmu, když ani oční kapky nefungují? Chtělo to alternativu. A tou se stal podcast. Perfektní médium pro volný čas, kdy se chcete dozvědět nové informace, ale nehodláte kvůli nim strávit hodiny a hodiny u obrazovky. Přesně tohoto potenciálu jsme se rozhodli využít a přenést lásku k (českému) filmu do audio podoby.

Podcast KLAPKA! přibližuje svět kinematografie z odborného pohledu. Každý jeho díl vás provede životem a dílem vybrané osobnosti českého filmu. Česká filmová tvorba se může historicky chlubit vysokou kvalitou řemeslného zpracování snímků. To potvrzuje i několik zahraničních ocenění, mimo jiné Academy Awards, neboli „Oscar“. Tuto prestižní cenu získaly mimo jiné snímky Amadeus, Ostře sledované vlaky a Kolja. Režisérům těchto tří snímků se podcast KLAPKA věnuje v prvních třech dílech. Na tyto tři pilotní epizody budou navazovat příběhy dalších českých filmových osobností – a to nejen režisérů.

jsou vykresleny pomocí dialogů s odborníky a filmovými kritiky, které vede moderátor Jakub Vinařický. Řada přijde na nejen na kvality děl, ale i na diskutabilní témata jejich filmů a děl, která i dnes vzbuzují kontroverze. Jak zobrazovat ženské tělo? Jak zacházet s politickou korektností? Nakolik se v předrevolučních filmech odráží tehdejší režim a jaký k němu film má postoj? Bylo by takové zobrazení reality možné dnes? To a mnohem více zajímá tvůrce podcastu v dílech o Miloši Formanovi, Jiřím Menzelovi a Zdeňku Svěrákovi, které již nyní najdete na platformách Spotify a Apple Podcasts. Nezapomeňte na odběr, ať vám neuniknou další epizody!

Více informací o projektu najdete na sociálních sítích:
Facebook: Klapka
Instagram: klapka.podcast

Podcast, KLAPKA, akce!

Návrat na rozcestník Mediální komunikace

14 thoughts on “PR článek – tým 1: Klapka

  1. Tým 10 – Článek byl velmi čtivý a s chutí se dal číst až do konce. V prvním odstavci bych zvážil vynechání zopakování slova hodiny, jelikož již v první větě se objeví dvě po sobě jdoucí slova – více a více.

  2. Moc se nám nelíbí marketingové klišé v podobě vykřičníku na konci celého textu ve spojení se souslovím „nezapomeňte na odběr“. Jinak se ale domníváme, že je článek, až na pár stylistických záležitostí, celkem kvalitně zpracovaný.

  3. – „KLAPKA: velikáni“ – za dvojtečkou se zpravidla píše velké písmeno
    – v TZ a i dále v PR článku je název podcastu KLAPKA! – tudíž by mělo být i v nadpisu
    – „Oscar“ – nemá být v uvozovkách (i když zde to není tak matoucí jako u TZ)
    – poslední odstavec začíná jako useklý… je to moje chyba při přenosu PR článku do redakčního systému? Nebo to bylo již v podkladových datech…
    – velmi poutavý PR článek, zaujme hned od počátku a vtáhne do děje, dobrá práce (y)

  4. Myslím, že se shodujeme s ostatními týmy, že jediná drobná chyba je ve třetím odstavci. Formálně je text v podstatě v pořádku, ale na to, že se jedná o PR článek, tak je text téměř stejně dlouhý jako tisková zpráva.

  5. Tým 5 – Myslíme si, že se jedná o kvalitně zpracovaný PR článek. Souhlasíme s ostatními, že se vloudila chybička na začátku v třetím odstavci. Ve větě „Řada přijde na nejen na kvality děl, ale i na diskutabilní témata jejich filmů a děl, která i dnes vzbuzují kontroverze.“ máte o jedno „na“ navíc.

  6. Tým 9 – za nás velmi povedený článek, který bavil číst. (Třetí odstavec už byl zmíněný)

  7. Velmi dobře napsaný PR článek, který zaujme čtenáře. Velmi oceňuji i odkazy na sociální sítě, akorát je škoda, že odkazy nejsou rovnou s proklikem. Jediná výtka k první větě posledního odstavce, kterou již zmiňují kolegové.

  8. Působivý článek, který určitě zaujme spoustu filmových diváků. Škoda, že ve třetím odstavci nejspíše chybí začátek.

  9. Komentář tým č. 8 – Super! Velmi chytlavý text (hlavně první tři odstavce jsou super). Škoda chyby ve velkém „J“ v posledním odstavci (možná jen chyba překopírování na stránku?), je mírně zarážející.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..