PR článek – tým 9: Rosnička

Alternativní festival Rosnička 2021

Už jste znudění festivaly přeplněnými lidmi, nekonečnými frontami na barech a ohranou komerční hudbou? Letní festival Rosnička je o bourání stereotypů, o vymezení proti všednosti a o zprostředkování pohledu mimo zájem mainstreamových médií.

Oslava 10. ročníku festivalu se odehraje ve velkém stylu a pokud to doba koronavirová dovolí, sjedeme se opět 25. a 26. června ve Svitavách a odpálíme to všichni spolu.

O nabušenosti line-upu není pochyb, a tak se jako na hlavní hvězdu naší show můžeš těšit na excelentního rappera Hugo Toxxxe. Naší rapovou scénu potom doplní Násilník, banda šílenců s chytlavýma textama Mutanti hledaj východisko a s trochou industriálního rapu nás naladí rapové duo Bols. Nebude nouze ani o pořádnou alternativu a krásný český divno, o který se postará Albert Romanutti s jeho kapelou Bert a friends, Hello Marcel s jeho nepřehlédnutelným plnovousem nebo strejda Ventolin. Celé dva dny tě nenecháme spát ani v noci, o tvoji neposednost se postarají sety od Bassta Fidli, Lighting glove, Djky z Brna a spousta dalších.

Nezapomeň si vzít plavky, areál festivalu se nachází u rybníka a koupačka je nejlepší nápad, kterej můžeš v letních tropech mít. Bez stanu se taky neobejdeš, složit hlavu můžeš sice kdekoli, ale z vlastní zkušenosti nás věch víme, že je to ve stanu komfortnější než v pangejtu.

Kromě stánků s vege, vegan, raw a dalším ezo jídlem, skvělýma drinkama a studeným pivkem budeme prodávat i speciální Rosnička merch, tak se nestyď nás podpořit, ať se můžeme takhle scházet i v dalších letech.

Tak doufáme, že už máte v diářku zapsáno: 25. až 26. června 2021 pofel ve Svitavách. Těšíme se na vás!!!

Návrat na rozcestník Mediální komunikace

11 thoughts on “PR článek – tým 9: Rosnička

  1. Hezký a poutavý PR článek, náhleďák do něj skvěle zapadá. Chybí odkázání na nějaké doplňující info (web, FB…).

    Jen jedna droboučká výtka (nebo možná jen k mininámět k debatě):

    „Už jste znudění festivaly přeplněnými lidmi, nekonečnými frontami na barech a ohranou komerční hudbou?“ – Vážně je tu někdo po roce karantény znuděný přeplněnými festivaly? 😀

  2. Text je poutavý, jen chybí pár důležitých informací, které by návštěvník mohl chtít vědět – cena vstupenek, kde je zakoupit.

  3. Text neobsahuje některé důležité informace, které by návštěvník potřeboval vědět, například info o vstupenkách. Text je napsaný poutavě i když s občasnými pravopisnými chybami či chybějícími písmeny.

  4. – nadpis by si zasloužit být poutavější, ne jen název
    – “ stylu a pokud“ – před a má být čárka
    – ona oslava – týká se účastníků? Nebo je tím myšlen samotný festival?
    – „že už máte v diářku zapsáno: 25. až 26. června 2021 pofel ve Svitavách. Těšíme se na vás!!!“ – doteď jste čtenářům tykali, najednou vykáte… proč to?
    – tři vykřičníky, to je moc. Obecně to značí psychické potíže pisatele

    Celkově je PR článek poutavý a obsahuje informace, které dokáží nalákat. Jen jsem se nedozvěděl, zda a kde je třeba koupit vstupenku předem, nebo si ji obstarám až na místě.

  5. Tým č. 5 – Ve třetím odstavci bychom nahradili „s chytlavýma textama“ za „s chytlavými texty“, jinak bez problémů.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.