Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tým 1: Za mě pěkný newsletter. Oceňuji i vložení právních informací o získání e-mailu a možnosti odhlášení odběru.
Tým 2: Jasná stručná informace – pro odběratele newsletteru, tedy pro ty, kteří festival znají, jednoznačně dostačující. Doporučení: Odesílejte nejdříve koncem dubna ;-).
Tým 3: Možná až příliš velký zmatek slov na začátku newsletteru. Může to být ale i záměr. Správně uvedení partneři akce.
Tým 4: Vhodné upozrnění, co má čtenář dělat, když se mu newsletter nezobrazuje správně. Oceňuji personifikaci newsletteru. Opět dobře uvedená informace o získání e-mailu a možnosti odhlášení.
Tým 5: Pěkný newsletter. Jen texty v obrázku nejsou vhodné. Pokud se obrázek nenačte, příjemce nic neuvidí. A pokud ho dostane nevidomý, tak ani čtečka nic nepřečte.
Tým 6: Velké V (Vás) se používá jen v osobních dopisech. V NL by mohlo být (nemusí) použito v případě jeho personifikace, což v tomto případě není. Angličtina v patičce NL není vhodná (zřejmě vychází z programu, v němž byl sestaven… v praxi na to ale dejte pozor, nepůsobí to dobře). Také bych volil spíše kratší a údernější odstavce, méně textu. Ale toto závisí na cílové skupině, na níž je NL zasílán, takže i takto může být.
Tým 7: Text by mohl být stručnější, ovšem to opět závisí na cílové skupině. V každém případě bych do NL doplnil výzvu k akci. „Tak se budeme těšit!“ k akci nevyzve. Navíc akce na tvrzích mívají hodně omezenou kapacitu. Je možné si zajistit lístky předem? To by mohlo být také v NL uvedeno. A na závěr: Omezte používání vykřičníků. Na příjemce NL není vhodné křičt ;-). (Vykřičníky a kapitálky hojně užívají především konspirativní řetězové e-maily…)
Newsletter týmu 2 vypadá spíše jako plakát, možná bychom zvolily jinou kombinaci barev. Jinak je práce povedená.
Newsletter týmu 3 je v celku povedený, ale za nás bychom vynechaly takové množství textu, ale na druhou stranu všechny důležité informace jsou zvýrazněny a tak je v tom přehled.
Newsletter týmu 4 je celkově povedený, má hezký vizuál barev, možná bychom zvažovaly zvětšit velikost písma, aby byly vidět důležité informace. Na newslettru oceňujeme odkazy na konci stránky.
Na newsletteru týmu 5 se nám nejvíce líbí siluleta žižkovské věže, fotky vystupujících dokáží zaujmout fanoušky jednotlivých interpretů, kteří si následně budou chtít zjišťovat více informací i o festivalu.
Newsletter týmu 6 má nepřehledně zarovnaný text a není na něm nic poutavého. Na Newslettru je vidět, že mu nebylo věnováno tolik času jako ostatním newsletrum.
Newsletter týmu 7 má pouze jednu fotografii, což se nám zdá málo. Zestručnily bychom množství textu a důležité informace bychom zvýraznily tak, aby z textu více vystupovaly.
Newsletter Manifesto: Takhle to má vypadat. Baví mě design, baví mě způsob oslovení a sezónní horká sangrie, za kterou čtenář poběží. Pokud bych měl něco vytknout, je to možná jen množství. Na takovém emailu člověk udrží pozornost pár vteřin a stačí mu vidět jídlo a drinky, „nově na Andělu, přijď zakalit v týdnu 3. až 10. září.“ Textově to zjednodušit a zvýraznit jen to důležité, nikoliv nechat v tučném oba textové bloky a mezi ně hodit šťavnatou světovou kuchyni, která úplně ukradne soustředění.
Newsletter Manifesto Market (Tým 4) je textově poutavý a vizuálem dobře představuje estetiku tržnice.
Výhradu bych asi měl jen k větě „Stále jsme tě nepřesvědčili?“ která v kontextu zná až výhružně. Taky bych asi uvítal v posledním odstavci zopakovat kompletní časové rozmezí akce a nejen začáteční čas.
Newsletter NZM – od týmu 5 – na Newslettri sa nám páči to, že využili fotky, zahrnuli tam dôležité informácie o celej akcii, a nachádza sa tam aj možnosť odhlásenia sa z newslettru čo je super. Celý newsletter však pôsobí veľmi fádne a jednotvárne, nemá čím nadchúť. Doporučili by sme pridať nejaké zaujímavé grafické prvky a pestrejšie fotografie aby to newsletter oživilo. Čo sa týka textu tak si myslíme, že by sa určite mohol skrátiť a doporučujeme pohrať sa s celou štruktúrou a hierarchiou textu aby človek na prvý pohľad zachytil čo je dôležité a nebolo to pre ňho mätúce.
Newsletter Manifesto: Newsletter považujeme za velmi povedený. Celkově se nám moc líbí grafika – zvolená kombinace příjemných barev, vzorů a fotografií. Co se týká obsahu, asi nemáme co dodat. Newsletter je přehledný a nalezneme v něm všechny potřebné informace. Našemu kolegovi Norbertovi se zejména líbí úvodní oslovení.:)
Repete Fest 22: Newsletter má zajímavé grafická prvky, které zaujmou. Nejsme si jistí umístěním veškerých informací přímo do fotografie/obrázku, protože to poté působí spíše jako plakát. Informace jsou dobře rozmístěné a jasně pochopitelné. Možná bychom uvítali více informací o programu akce například seznam vystupujících, na které se můžeme těšit. Jinak skvělá práce!
feedback Newsletter NZM team 6:
obsahuje příliš mnoho textu, který sice udává všechny podstatné informace, ale pro newsletter by se hodily stručnější body. Jeho členění je zvláštní- zobrazuje se na 3 stránky ( pokud to ovšem není způsobeno formátem při nahrání…). Použité obrázky by bylo vhodné lépe zakomponovat a celý vizuální vzhled lépe nadesignovat. Takto působí pouze jako text s vloženými obrázky.
Newsletter Korzo Národní
Tento newsletter hodnotím jako velmi povedený. Je stručný a přehledný. Z hlediska grafiky se mi také převážně líbí, ačkoli bych jednotlivé body programu, tedy to, na co je adresát lákán, zvýraznila. Text mi jednoduše zapadá mezi obrázky, které kradou většinu pozornosti. Oceňuji detail zápatí newsletteru 🙂
Newsletter Manifesto: Nemám k Newslettru, co dodat! Skvělá grafika, výborná práce s pozvánkou, osobní komunikace, příjemné vystupování. Newsletter obsahuje všechny části newslettru, které má mít.
Newsletter Signal Festival
Newsletter obsahuje informace, které by obsahovat měl. Z našeho pohledu je však naprosto zbytečné používat různé velikosti textu, či kombinovat slova kapitálkami + tučné písmo. V důsledku toho vnímáme jednotlivé texty pro čtenáře nepřehledné.
Korzo Národní – Newsletter je přehledný, vizuálně by mohl být zajímavější, např. v národních barvách. Obsah, který se zaobírá výčtem jednotlivých bodů programu, není popsán natolik zajímavě, abych chtěl přijít. Výzva k akci odkazuje na událost na Facebook. Raději bych zvolil nějakou akci, která opravdu k něčemu povede. Pozitivně hodnotím možnost odhlášení.
Repete Fest – Newsletter na Repete Fest je velmi povedeným letákem, který by určitě zaujal. Nicméně za newsletter bych ho nepovažoval. Stylisticky bych si dal pozor na osamocené předložky na konci řádku. V dolním fialovém pruhu nechápu bílý obdélník.
Signal Festival – Newsletter na Signal festival působí spíše jako leták. Ocenil bych více obrázků (např. obrázky povedených instalací z minulých ročníků) nebo lepší grafické zpracování. Typograficky je to pěkný guláš. Držel bych se toho, že někdy méně je více. Textu by pomohlo např. umístění důležitých informací do barevného obdélníku. Loga sociálních sítí bych určitě nedával větší než loga sponzorů. Vizuálně to nepůsobí dobře.
Newsletter Signal Festival – Tým 3
– Newletter obsahuje důležité informace a chválíme jejich grafické zdůraznění.
– Pořadí textu je lehce chaotické a přijde nám, že některé části jsou na sebe moc ,,nalepené“.
– Asi bychom u newsletteru volili spíše oslovení jednotným číslem.
– Je super, že newsletter obsahuje fotografii, jen je bohužel dost nekvalitní.
– Velké ikonky sociálních sítí nepůsobí dobře, především v porovnání s malými logy sponzorů festivalu (ta by se hodila větší).
– Co se týče typografie, nedává nám smysl tečka u ,,3. hlavní trasy“ a za pomlčkami by se hodily mezery.
V celku je newsletter funkční a hodí se k celému Signal festivalu.
Newsletter Korzo Národní
Dokážu si představit, že se mi takový newsletter objeví ve schránce. Je krátký, láká poutavými fotkami a zmiňuje ty nejdůležitější body programu. Zároveň ale text opravdu působí spíš bodově než jako ucelený text. I text pod sérií fotek mi přijde jako kdyby byl odpověďmi na otázku „A na co se můžete těšit vy?“. Cením detailu nezapomenutí na zápatí emailu.
zpětná vazba k newsletteru NZM (pro tým 6): Newsletter nám nepřijde vizuálně vůbec zajímavý. Zvolené fotografie nejsou nikterak pestré ani lákavé. Myslíme si, že u newsletteru je klíčový právě vizuál doplněný o zajímavé infografiky, fotografie či piktogramy. Text by měl být spíše stručný, ale o to více výstižný. Celkově hodnotíme newsletter jako průměrný – neurazí, ale ani nenadchne.
Repete Fest 22 – od týmu 5 – upřímně pokud by na mě vyskočil takovýhle newsletter, tak bych dala odhlásit, vzhledem k grafice jak newsletter vypadá, tak bude potřeba povolit obrázky (celý text je v obrázku a ne tělo emailu/newsletteru), což by lidi jako já neudělali a rovnou to hodili do spamu, protože to nemá žádné informace mimo ten obrázek, který ale neuvidím. Ovšem když člověk dá povolit obrázky, tak newsletter vypadá moc hezky