7 thoughts on “Tým 2 – Newsletter

  1. Řekněme, že velmi moderní grafika. K tématu akce se to přímo nabízí a neskutečně dobře to sedí. Vůbec nevadí, že neoplývá textem. Mladí lidé dnes stejnak velmi málo čtou a tak je vizuál založený na chytlavý barvách přesně to pravé.

  2. – Přijde mi chaotický, moc se v tom nevyznám
    – Nevypadá to jako NS, nejsou tam žádné informace
    – Design se nám líbí, dobře barevně sladěný

  3. Design newsletteru je poutavý a zajímavý, hodí se k festivalu. Text „Dorazila bráško“ by možná mohl být posazený nad textem tak, aby text více navazoval a bylo jasnější, že patří k sobě. Fotky interpretů jsou naopak jasné a člověk si jich hned všimne.

  4. Newsletter je velmi zajímavý, design souvisí s festivalem. Nicméně spojení „Doraž bráško“ by mohlo být výraznější, aby tolik nezanikalo.

  5. – pěkná a poutavá grafika; je se obávám, že by se v mnoha e-mailových klientech rozhodila – a je otázka, jak by pak byl NL čitelný (např. na mobilních telefonech).
    – místo oznámení „lískty k zakoupení…“ je vhodnější výzva k akci (např. „lístky kupte…“)

  6. Design newsletteru je moc pěkný, ale spíše připomíná plakát pro události, než newsletter.

  7. Design newsletteru Deziluze je hezký! Jedinou malou výtku a to takovou, že by mohlo být více proklikávání na vstupenky, nebo rovnou na událost.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..