7 thoughts on “Tým 3 – newsletter

  1. Design newslettru je v pořádku. Podání informací je ale moc textové. Zkusili bychom použití piktogramů namísto otázek „Kdy?“ a „Kde?“. Zároveň vypsat místo druhé bubliny například účinkující a něco k programu. Místo odkazu na nákup vstupenek, bychom použili logo společnosti Goout. Více cílit na podpoření důležitých informací vizuálním zaujetím, právě pomocí již zmíněných piktogramů. Barevnost i odkazy na soc. sítě jsou v naprostém pořádku.

  2. Design newsletteru je pěkný, ale působí spíš jako příspěvek na sociální sítě. Zároveň zde není moc informací kromě termínu a místa konání – mělo by tam být víc informací o programu a také nějaká akce (proklik na stránky/lístky atd.)

  3. Newsletter nám přijde hezky zvládnutý, avšak působí možná spíše jako plakát. Také bychom možná volili větší kontrast mezi barvami důležitého textu a jeho pozadí než je bílá a šedivá. Velký mínus je opět absence vystupující interpretů, popřípadě zmínka o nějakém doprovodném programu apod.
    Ale volba fotografie je skvělá a vizuál je jinak jednotný, což je velké plus.

  4. Celkový vizuál je příjemný, líbí se nám, že jste se drželi v barvách, které má festival na svých webových stránkách. Kvalita fotografie je dostačující, líbí se nám prvky skvrn. Newsletter je za nás však poměrně málo obsáhlý, jak jsme již vytýkali i u PR článku. Nezmiňuje žádné vystupující interprety a potenciální návštěvník při pohledu na newsletter tak není moc nalákán. Přitom místa je zde dost a ani by to nevypadalo přeplácaně.

  5. – pěkná grafika, jen – jak ji udržíte v NL? (na to je dobré myslet) – rozhodně neposílat jako obrázek
    – jak píše tým 5, více informací by neuškodilo
    – chybí výzva k akci (viz PR článek)

  6. Tým 5. – Newsletter je hezky zpracovaný, oceňuji kvalitu hlavní fotografie. Možná mi tam chybí trochu více informací, např. jaké budou vystupující kapely atd. Určité části textu (ty psané bíle na šedém pozadí) se mi zdají trochu hůře čitelné.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..