Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
NL v pořádku, jen na první pohled mi tam ta grafika nové desky přijde tak nějak nevhodná, jakoby omylem. Trošku graficky nekonzistentní, ale hezké:)
Jednoduché, žádné grafické prvky. Vše stojí na jedné fotografii, což si vůbec nemyslím, že je špatně, jen její použití a zakomponování do textu by mohlo být kreativnější. Vizuál působí spíš starším dojmem, což odporuje obsahu, který se snaží sdělit. Ale jinak čistá práce. Líbilo by se mi použití zarovnání textu spíše do bloku než na praporek.
– Design je možná až příliš minimalistický, bílé pozadí nezaujme tolik jako barevné
– Ideálně dlouhé a dostatek informací
Design newsletteru nepůsobí kompaktně. Líbí se nám možnost prokliků a taky zajímavá fotka hned nahoře. Myslíme si, že text by mohl být větší, aby bylo možné ho přečíst i na telefonu, pokud se NL zobrazí celý.
Newsletter na náš působí jako scuknutí více stylů dohromady, které spolu úplně nekorespondují. Po obsahové stránce splňuje svůj účel. Pozor na gramatické a stylistické chyby.
Newsletter je hezky zpracovaný po vizuální stránce – propojení žluté, červené a modré, jen opět gramatická chyba ke konci, místo v Pražském Cross Clubu by mělo být v pražském Cross Clubu.
– dobře použité oznámení pro případ nezobrazení e-mailu
– správně použitá výzva k akci
– datum 22. června je nadbytečné a může být matoucí
– „Vstupenky na akci jsou k dostání na“ – lépe „kupte“
– NL částečně působí jako „slepenec“ (to je moc tvrdý výraz, ale lepší mě nenapadl) dvou až tří NL – použité různé styly v různých částech NL