Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
V pravé dolní části jsou mezi jednotlivými informacemi rozdílné mezery, působí to, jako kdyby každou odrážku psal někdo jiným stylem. Spíše než „vstupenky: na ticketlive.cz,“ by bylo vhodnější použít buď jen dvojtečku bez „na“, nebo pouze „na“ bez dvojtečky.
Grafická stránka se mi vyloženě nelíbí, ale rozumím, že ne všichni musíme vědět jak zacházet s barvami či textem v grafice. Zprvu jsem si myslela, že se jedná o upoutávku na nějakou stavební firmu – pozor na volbu fotografie.
Design nepůsobí kompaktně – použitá barva není stejná jako barva na logu festivalu, je tam také moc „velkých věcí“, na které se při zobrazení člověk zaměří a je potom trochu zmatený. Zároveň v textu se člověk hned nezorientuje a informace musí hledat.
– „Pro více info…“ – dát spíš dolů na konec stránky; zarovnání nalevo by bylo možná hezčí
– obrázek města dosti rušivý, nechali bychom to spíš čistě jen grafické
– „SOUNDTRACK FESTIVAL 2022“ – moc blízko u kraje, 2022 moc daleko od zbytku textu; není vhodné, že to povědomě zasahuje do textu napravo, je to rušivé; navíc proč je to tam zmíněné dvakrát, nejdřív je tam logo a pak znovu název, chtělo by to nějak sjednotit
– „Milí fanoušci filmové hudby a…“ = jednoznakovka na konci, třeba odřádkovat
– SOUNDTRACK festival 2021 je za námi = zbytečná informace
– „- ať žije SOUNDTRACK festival 2022“ – diviz místo pomlčky –; 2022 osamocené na řádku nevypadá dobře
– vůbec bychom nepsali termín a nechali tam jen ten datum, opět napsat pomlčku a bez mezer = 25–28/08/2022 (možná i spíš tečky místo /)
– „Kde…“ – nepsali bychom kde a rovnou napsali místo konání, nepsat tečku na konci
„Vstupenky: na Ticketlive.cz“ = Vstupenky zakoupíte na Ticketlive.cz nebo aspoň bez té dvojtečky
– ten poslední odstavec je zbytečný, okrouhli bychom to na „Více informací najdete na našich stránkách“, ten podpis je taky trochu zvláštní, vypadá to jak dopis
– All Rights Reserved = změnit na Všechna práva vyhrazena
Celé je to velmi neuspořádané a rušivé, text by vůbec neměl být zarovnaný na střed, v této formě to je nevhodné. Je tam spousta nevyužitého prostoru. Působí to jako plakát než jako newsletter, moc jsme z toho nezjistili. Vhodně zvolený font a barvy jsou moc hezké. Bohužel nás ale newsletter vůbec nezaujal, spíše odradil a nijak nenavnadil, nepodal nám žádné informace.
Barvy jsou fajn, ale trochu mi tam nesedí ta fotka města v pozadí.
– chybí jakékoliv lákadlo (alespoň nějaký program) – proč by si měl někdo kupovat vstupenku?