Zámečníkovi.cz

Jak lákají investiční zprostředkovatelé klienty

V minulém týdnu jsem měl štěstí. Na schůzku mě pozvali dva vázaní zástupci ze dvou společností s nabídkou služeb. Prezentace nestála na vodě a měla jen jeden velký škraloup – cenu.

Získat klienta není jednoduché. V prvé řadě je třeba ho najít. A pokud chcete najít klienta jako vázaný zástupce zprostředkovávající investice na akciovém trhu, je to ještě těžší. Aby se vám klient „vyplatil“, musí s vámi investovat částku v řádů statisíců až milionů korun. A kdo takové peníze dnes má? Kontakty na klienty ale získat lze – a dokonce i legální cestou. Stačí se podívat do Obchodního rejstříku na majitele společností a tipů na investory je dostatek. Dohledat kontakt je už poměrně triviální.

Pokud klienta najdete, je třeba ho přesvědčit o výhodách investování s vámi. Lidé jsou zpravidla ostražití. Sice jim při zmínce o vysokých ziscích proběhne záblesk okem, ale slibů již slyšely… a o tolika podvodnících četli… Chce to mít dobře propracovanou strategii komunikace s potenciálními klienty a alespoň nějaké výsledky za sebou. Vhodné je také mít možnost nabídnout důvěryhodnou investiční strategii.

Čtěte na Investujeme.cz

Exit mobile version