Mojmír Urbánek: Placené poradenství? 30 % klientů, 15 % příjmů

Společnost Stone & belter vyvinula vlastní koncept placeného poradenství: Analyzuje klientům nastavení jejich smluv. O službu projevilo zájem 30 % klientů společnosti. V čem se liší od klasického finančního poradenství? „Klient platí za něco, co s produktem nesouvisí,“ říká Mojmír Urbánek, zakladatel a ředitel společnosti Stone & belter.

Čím se odlišuje vaše společnost od ostatních finančně poradenských společností?

Od počátku budujeme nový formát poradenství. Ten má svůj základ především v propojení oblastí realit, financí, daní a investic, hlavně z toho důvodu, že pouze takový koncept může mít dlouhodobý efekt na klientovo portfolio. A samozřejmě jednou z těchto služeb je i placené finanční poradenství, jakožto vyšší úroveň finančního poradenství.

Placené poradenství je v České republice spíše na okraji zájmu klientů.

Bohužel nejenom v České republice.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tento web používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak data z komentářů zpracováváme.