Podvodné investice: Na mušce je Vladimír Pikora

Stane-li se osobnost známou, přiláká pozornost i podvodníků. A tak se po bok Martina Romana, Tomáše Sedláčka či Petra Pavla zařadil i Vladimír Pikora. Podvodníci jeho jménem dávají investiční doporučení… a vysávají peníze z důvěřivých lidí.

Jako obvykle vše začíná reklamou, zpravidla na sociálních sítích. V nich je ústředním motivem veřejně známá osoba, která láká na pozoruhodně výhodné investice. Nejznámějšími „protagonisty“ podvodných reklam byli Miroslav Kalousek, bývalý ministr financí, Martin Roman, bývalý generální ředitel ČEZu, či ekonom Tomáš Sedláček.

Obrázky: Ukázka podvodných reklamou

Zdroj: LinkedIN Tomáše Sedláčka a Facebook Miroslava Kalouska

A velmi známá (a nutno říci velmi dobře vyvedená) jsou deep fake videa zneužívající prezidenta Petra Pavla. Při jejich sledování může diváka na skutečnost, že se jedná o podvod, snad jen obsah projevu. Důvěřiví lidé tak mohou snadno nabýt přesvědčení, že se jedná o skutečnou nabídku…

Do řad podvodníky zneužívaných osob se nedávno zařadil ekonom a zvolený poslanec za Motoristé sobě Vladimír Pikora.

Obrázek: Podvodná reklama s Vladimírem Pikorou

Zdroj: Facebook Vladimíra Pikory

Celý článek čtěte na Poradci-sobě.cz


Téma můžete shlédnout i v podobě videa:

Leave a Reply

Tento web používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak data z komentářů zpracováváme.