PR článek – Tým 4

Hladoví umělci v krizi

Arts Management se v dnešní době může zdát jako velmi užitečný obor, jelikož kultura žije v každém z nás a spousta z nás se snaží své kulturní povědomí, co nejvíce rozvíjet. Co když však přijde na scénu Covid? Celé toto odvětví se téměř zastavilo a mnoho umělců se ocitlo na pokraji krize. Z tohoto důvodu se studenti z Arts Managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze rozhodli spustit nový projekt, který by měl znovu přiblížit kulturu širší veřejnosti a představit dopad koronaviru na uměleckou scénu.

„Hlavní náplní jsou podcasty, které jsou koncipovány jako rozhovory s lidmi, pracujícími v kulturním průmyslu, kteří byli touto krizí zasaženi.“ říká Petr Hrbek, jeden z autorů tohoto projektu.

Hladoví umělci

Autoři podcastů se snaží oslovit osobnosti z co největšího počtu kulturních odvětví, aby mohli posluchačům představit co nejvíce názorů na tuto nelehkou situaci. V průběhu programu se tak můžete těšit na rozhovory s významnými herci, producenty, manažery divadel nebo třeba s hudebníky. Toto jsou osobnosti, které máme často na očích. Ale co ostatní lidé, kteří stojí za zrodem divadelních představení či koncertů? Je třeba si uvědomit, že za vznikem kulturních akcí a celkově za chodem kultury stojí i méně viditelné profese. Jde o kulisáky, osvětlovače či zvukaře, kteří také podlehli působením pandemie.

Prvním podcastem bude exkluzivní rozhovor s nadaným hercem, režisérem a členem oblíbené televizní show Partička, Igorem Chmelou. Jelikož se pan Chmela angažuje jak v divadle, filmu, tak i v hudební sféře, může nabídnout pohled na současnou situaci kultury hned z několika úhlů.

Podcasty se budou vysílat pravidelně každý týden a budou přístupné na platformách Spotify a Apple Podcasts. Na konci podcastu se vždy odhalí host na další týden, a tak budete rovnou vědět, na koho se máte těšit příště. Každý posluchač se počítá! Podpořte s námi umírající kulturu a přesvědčte se, zdali umělci opravdu tvoří svá nejkrásnější díla tehdy, když jsou hladoví.


Návrat na rozcestník Mediální komunikace

10 thoughts on “PR článek – Tým 4

  1. Velmi vtipný a aktuální název. Hezké grafické zpracování, ale kvalita horního obrázku je decentně horší, ale možno se to stalo u exportu. Chybí konkrétní údaje o podcastu, jako třeba název, kdy má vyjít první díl a podobně.

  2. Pár komentářů:
    – první věta příliš nezaujme, navíc relativizuje sdělení („může se zdát“) – je, nebo není? Jen se to zdá?
    – v prvním odstavci se dozvím o tom, že je nový projekt, ale vůbec netuším, o co se jedná. Většina čtenářů přitom nedočte dál než za nadpis a první odstavec
    – „povědomí, co“ a „s lidmi, pracujícími“ – nadbytečná čárka
    – „zasaženi.“ říká“ – místo tečky má být čárka
    – „Co když však“ – nešťastná formulace
    – „se snaží oslovit“ – jak říká české úsloví, snaha se nepočítá, důležité jsou výsledky. Toto je obecně nešťastná formulace – lépe „oslovují“. Nebo se jen opravdu snaží, ale ke skutečnému oslovnení nedochází?
    – „Toto jsou osobnosti“ – odkazujete na osobnosti, ale neuvádí ani jednu. Stálo by za to jmenovat alespoň pár z nich.
    – „Je třeba si uvědomit, že“ – není třeba. Toto bych celé vyhodil a začal větu až slovem „Za…“
    – „kteří také podlehli působením pandemie“ – nešťastná formulace. Copak rozšířili řady zemřelých? (krom toho by mělo být „působení“, ne „působením“)
    – podkasty uvádíte jako hlavní náplň, z článku mám ale dojem, že jde o náplň jedinou
    – podkasty budou šířeny přes platformy podkastů, ale nedozvím se z článku, jak a kdy je najdu…
    – Tým 2 píše, že článek vede čtenáře k podpoře kultury… to tam ale nevidím

  3. Z mého pohledu hezky graficky zpracované. Líbí se mi volba barev a přiložení vzorové fotografie. Určitě se jedná o téma, o kterém bych se z článku ráda dozvěděla zajímavé informace. Dále oceňuji zmínění konkrétního jména hosta, který nás má na poslouchání podcastu nalákat. Chybí mi zde však zmínění osoby, která nás bude podcastem provádět (moderátor). V textu se mi některé věty zdají trochu krkolomné (co největší počet kulturních odvětví + co nejvíce názorů – skutečně nám jde o kvantitu?, dále působení pandemie se mi do tohoto kontextu moc nehodí). Chybí datum, kdy můžeme první díl očekávat.

  4. Článek je hezky napsaný, dozvíme se základní info o podcastu, ale možná bych přidala i odkaz, kde se dozvíme víc.

  5. Líbí se mi nápad i zpracování! Opravdu mě to moc zaujalo a opravdu bych se na vysílání těšila. Akorát nevím, kdy se na první podcast těšit. Chybí datum. Jak komentoval tým 6. není zde ani název ani nějaký odkaz na portál, kde bych mohla sledovat, kdy se co bude dít. Kdo bude moderátorem? Studenti z arts managementu? Nebo někdo určitý? + mi tam nesedí název (titulek) článku. Líbí se mi poslední věta s odkazem na pana prezidenta.

  6. Škoda, že nejsou uvedeny konkrétnější údaje o podcastu, například kdy začne vycházet. Jedná se o zajímavé téma, projekt je přehledně představen a celkové zpracování článku se mi líbí.

  7. Článek je zajímavý, ale o konkrétním podcastu je v něm málo informací. Chybí zde název podcastu, kdy vyjde první díl či jak se k podcastu blíže dostat.

  8. V prvních větách chybí poutavost, jsou docela obecné pro to, aby čtenář pokračoval v čtení tohoto článku, avšak v následujících odstavcích je toto téma odhaleno dobře. Také chybí přímé odkazy na stránky/podcasty. Dobré zakončení článku, oslovující čtenáře a pobízející k něčemu, tedy k podpoře kultury.

  9. Mě to téma osobně zajímá, ale v úvodu mě to nepřesvědčilo, že si to mám číst dál. V průběhu toho článku už ano a tak mě mrzelo, že nevím jak dál se k tomuto projektu dostat abych mohla podcast opravdu sledovat.

  10. Článek je moc hezký zpracovaný, doplněný fotografií a dokáže zaujmout i nalákat. Pouze nám v něm chybí informace, kdy má první díl vyjít a jak se podcast bude jmenovat, nebo případně nějaký internetový odkaz na stránku, kde se o podcastu můžeme dozvědět nejnovější informace.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..