Češi pojišťovnám věří. Dají ale na rady poradce

Česká asociace pojišťoven (ČAP) si nechala udělat průzkum oblíbenosti pojištění. Jedním z vedlejších závěrů je ale stěžejní význam poradenství v rámci sjednávání pojištění.

Finanční a pojišťovací poradci hrají nezastupitelnou roli. Lidé jsou při sjednávání pojištění pasivní. Dokud jim finanční poradce neukáže přínos pojištění (a nebo se jim nestane škoda, která mohla být pojištěním krytá), o pojistce příliš nepřemýšlejí. Z průzkumu agentury SC&C pro Českou asociaci pojišťoven navíc vyplývá, že osobní kontakt je nejčastěji využívanou formou poradenství.

„Profesionalita poradce ovlivňuje také celkovou spokojenost klientů, kteří mají sjednané pojištění. Jsem přesvědčen, že kvalitní poradenství bude vždy potřeba, bez ohledu na přirozený vývoj informačních technologií a existenci nejrůznějších srovnávačů,“ komentoval výsledek průzkumu Jan Matoušek, výkonný ředitel ČAP.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..