Česká pojišťovna roku 2002

Pojišťovací makléři již potřetí v řadě dali hlavy dohromady a zvolili si pojišťovnu, která je jejich srdci nejbližší. Vítězí pojistitel s nejvyššími prodejními provizemi, nebo s nejlepší nabídkou produktů? Dávají makléři přednost renomovaným jménům, nebo českému kapitálu? A čím může být jejich slovo užitečné pro běžného klienta?

Má ocenění význam pro klienta?
Letos potřetí, tedy ve třetím ročníku, vybírali makléři Pojišťovnu roku, tentokráte 2002. Čím může být jejich verdikt o nejlepší pojišťovně v České republice pro běžného pojistníka (rozuměj toho, kdo sjednává pojištění) přínosný?

Často se hovoří o vztahu mezi výší provizí a počtem bodů v anketě. Čím více zaplatí pojišťovna makléřům, tím si jí makléři více cení. Samotní protagonisté a organizátoři ankety, Komora pojišťovacích makléřů, s tímto názorem nesouhlasí.

Čtěte na Měšec.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.