Prodej podvodných a vysoce rizikových investičních produktů se neobejde bez distribuční sítě. A někteří finanční poradci se do nich pod touhou po provizích zapojují. Jak s nimi naloží jejich finančně poradenská společnost?
Jak ukázala nejen kauza Growing Way Ondřeje Janaty, bez široké distribuce se neobejde i ta sebelákavější (podvodná) nabídka. Klient s penězi ji sám zpravidla hledat nebude a nenajde ji. Klienta musí nejdřív najít prodejce podvodného schématu.
A prodejce musí získat podvodná společnost na svou stranu. Nejčastěji se o to snaží pohádkou o bájných výnosech bez rizika, špičkovými tradery, který lidé pracující v tradingu bank nesahají ani po kotníky, novými technologiemi od kryptoměn po cokoliv, co je aktuálně „trendy“ a může přitáhnout pozornost. Ale především vysokými provizemi.
Čtěte na Poradci-sobě.cz