Snem snad každého provozovatele libovolného média je znát co nejlépe své čtenáře, posluchače, diváky… Proto i já občas zařadím na Investujeme.cz anketní otázku, která by měla napovědět: Kdo jste?
Ano. Ankety na internetu lze oklamat. Někdo může najít cestičku, jak hlasovat dvakrát, třikrát… zdaleka ne každý uvede pravdu. O tom to ale není. Je to především o snaze zjistit něco více o čtenářích, pro které redakce vytváří a domlouvá články. Čím lépe vás známe, tím lépe můžeme cílit obsah.
Některé z vás znám osobně, s řadou z vás komunikuji (nejen) e-mailem a většinu z vás neznám vůbec. Není to ani v mých ani v jiných lidských silách. Cílem anketních otázek je poznat vás co nejlépe. Ankety jsou jedním z prostředků, byť částečně rozporuplných. A své ovoce i tak přinášejí.
Čtěte na Investujeme.cz