Také se vám stává, že po návratu z obchodního centra zjistíte, že přinášíte řadu zbytečností, a to, co potřebujete, jste nekoupili? Pak jste podlehli trikům, které hypermarkety ovládají skutečně bravurně. Ale neztrácejte hlavu, můžete se bránit!
Zvláště v předvánočním ve shonu za dárky jsme náchylní snadno podlehnout marketingovým fíglům supermarketů, hypermarketů a ještě větších gigamarketů, či jak jsou nazývány pro svou velikost. Pokud se chceme vrátit s nákupem, pro který jsme odešli, musíme být zvláště obezřetní. Tak snadno lze utratit i peníze, které nemáme!
Ještě než vstoupíme do nákupního prostoru, znovu si ujasněme, co chceme kupovat. V čase shonu za vánočními dárky pro naše blízké není nezbytně nutné vědět (a často to není ani možné), co přesně chceme koupit, ale vždy bychom měli mít na paměti, komu a přibližně za jakou cenu budeme dárky pořizovat. A můžeme vyrazit.
Čtěte na Měšec.cz