Finanční poradenství je o důvěře. O důvěře mezi klientem a jeho poradcem. A důvěra je o jménu. Vytvořit si dobré jméno je o dlouhodobé poctivé práci. Vytvořit si navíc známé jméno je ještě náročnější. Ale jde to. Jak na to?
Základem úspěchu finančního poradce, pochopitelně kromě proklientského přístupu a kvalitně odvedené práce, jsou doporučení. Ano. Klienti mohou svého poradce doporučit známým, příbuzným, spolupracovníkům… Ovšem poradce by musel mít dostatečně široký klientský kmen, aby ho takováto doporučení uživila. Poradce si může o „doporučení“ sám říci. Říci si ale správně, nenuceně a navíc ještě dostat dobré kontakty – to také vyžaduje dostatek umění.
Alternativou je dát o sobě vědět. Kdo by nechtěl, aby mu klienti sami volali a sami poptávali jeho služby? Je-li jich dostatek, tak si poradce může vybírat svoji klientelu! Jak toho ale dosáhnout? Nejjednodušší cesta je přes doporučení – ale nikoli od klientů, nýbrž z vlastní „mimoporadenské“ práce.
Čtěte na Investujeme.cz
Zdarma Vám vytvořím nabídku na všechny druhy pojištění,nebo Vám poradím s kterýmkoliv problémem ohledně pojišťovnictví.Stačí mi napsat na email nebo zavolat na tel 605081529.