Finanční poradenství by mělo být vysoce kvalifikované odvětví. Systém multilevelu tomu navzdory sofistikovaným metodám kontroly kvality neprospívá. V čem tkví hlavní nešvar finančně poradenského mulilevel marketingu? Jak prosadit kvalitní poradenství?
Velké finančně poradenské společnosti založené na bázi multilevel marketingu udělaly v posledních letech obrovský skok. Z čistě prodejních molochů chrlících životní pojistky se staly společnosti, které dohlížejí na etiku prodeje svých zástupců a kvalita finančního poradenství se od příchodu první multilevelové společnosti do Česka v 90. letech minulého století posunula o několik řádů výše. O tom není pochyb a mohou to potvrdit mnozí klienti finančních poradců.
Bez kvalitního poradenství zaměřeného ve prospěch klienta v dnešní době snadno přístupných informací nelze dlouhodobě uspět. Navzdory ojedinělým příkladům podporující opak. Toho si jsou vědomy asociace sdružující finančně poradenské společnosti (AFIZ a USF ČR) i samotné finančně poradenské společnosti. Přesto samotný systém multilvel marketingu může být kvalitě spíše překážkou. Proč?
Čtěte na Investujeme.cz