Finanční poradenství: Má nováček nárok na omluvu?

Kvalita finančního poradenství závisí především na lidech. Systém kontroly a dohledu nad poradci může odhalit mnohá „zvěrstva“, ale zdaleka nemůže odhalit veškeré nekvalitní poradenství. Kvalita poradenství roste se zkušenostmi. Co ale s nováčky? Jak mají získat zkušenosti?

Nejrychleji se lidé naučí plavat, jsou-li vhozeni do vody. Stejným způsobem postupuje naprostá většina finančně poradenských společností se svými nováčky – běž a raď. Praxe a zkušenosti tímto způsobem získané pak vedou poradce ke světlejším zítřkům… ale co jejich první klienty?

Nad poradcem v multilevelových společnostech by v prvé řadě měl ostřížím zrakem dohlížet jeho vedoucí. Ovšem… dvakrát, možná třikrát s nováčkem zajde na schůzku, předá mu část svých zkušeností, ale pak je začínající poradce odkázán sám na sebe. Jeho nadřízený pak možná kontroluje sestavené plány a doporučené produkty, možná si ale mne ruce, jak se nováčkovi daří prodávat provizně zajímavé IŽP.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.