Finanční poradenství v podání Broker Consulting

Finanční poradci při získávání klientů využívají též „studené kontakty“ – kontakty bez doporučení, které získají… no, řekněme různým způsobem. Je to činnost riziková, při níž může finanční poradce narazit na různé klienty. A jeden poradce Broker Consulting narazil na mne. Příležitost k mystery shoppingu jsem nedokázal nevyužít.

Výsledky nedávného testu finančních poradců uskutečněný serverem iDnes.cz a Českou televizí byly zpochybňovány kvůli způsobu výběru poradce. Fiktivní klientka volala buď přímo na telefonický kontakt náhodně zvoleného finančního poradce ze stránek společnosti, nebo si nechala nějakého poradce přidělit centrálou – to v případě, že společnost kontakty na své poradce na stránkách neuvádí.

Hlavní výtka stran výběru poradce je prostá: Klienti finančním poradcům nevolají, nebo jen zřídka. Je-li kontaktována centrála s žádostí o doporučení poradce, zabliká červený maják pochybností, zda nejde o test… a společnost doporučí jednoho ze svých spolehlivých favoritů.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.