mBank rozpoutala vřavu mezi spořícími účty. Nyní se vrhá do boje o hypoteční klienty. K tomu připravila ojedinělou hypotéku na českém trhu. Nejen o ní se bavíme s Jiřím Báčou, generálním ředitelem mBank.
mBank vstoupila na český trh koncem listopadu loňského roku a od svého počátku nabízí především spořící účet. Od ledna začala nabízet i hypotéky, respektive měla je ve své produktové nabídce. Zpočátku ovšem nebyla pro klienta příliš možnost hypotéku získat. Bylo to vysokým zájmem, nebo špatnou připraveností mBank?
Hypotéky jsme začali nabízet pasivně v lednu. Pasivně znamená, že jsme je nikde neinzerovali, neběžela reklama, nenabízeli jsme je aktivně na finančních centrech, nicméně ta možnost tam byla na internetu a je pravda, že zájem byl již zpočátku obrovský.
Zájem je pořád vysoký, nicméně na začátku převyšoval naše možnosti. To znamená, že na začátku naběhlo nějakých tisíc žádostí, což je něco, co jsme vůbec nečekali, protože nikde nebyla reklama a počet poradců, které jsme měli, to nebyl schopen pokrýt.
Čtěte na Hypoindex.cz