Největší internetbanking. Nejvíce spokojených i nespokojených klientů. Nejzabezpečenější i nejméně zabezpečené internetové bankovnictví. Takový je Servis 24 Internetbanking. O rizicích internetového bankovnictví, o chybách v aplikaci i o dalším vývoji si povídáme se šéfem jeho rozvoje.
Česká spořitelna patří mezi banky s nejvyšším počtem klientů v České republice. Kolik vašich klientů využívá internetové bankovnictví a jaký tvoří podíl na celkovém počtu klientů? Rozveďte prosím i s metodikou, podle jaké uživatele internetového bankovnictví a klienty banky počítáte.
Internetové bankovnictví České spořitelny využívá v současné době 560 tisíc klientů, což je přibližně 10,5 % všech klientů banky. Počítáme klienty, kteří si službu zaktivovali, respektive ji alespoň jedenkrát použili. Neznamená to tedy počet uzavřených smluv, ale skutečně aktivovaných přístupů služby Servis 24 Internetbanking.
Jaký je počet transakcí přes internetové bankovnictví, které vaši klienti uskutečňují?
Pokud vezmeme aktivní i pasivní transakce, tak to je přibližně 2,5 miliónu transakcí za měsíc. Pokud budeme počítat pouze aktivní transakce, jako je zadání platebního příkazu atd., tak je to zhruba 1,5 milionu transakcí za měsíc.
Čtěte na Měšec.cz