10 thoughts on “Newsletter – tým 11: Kafe Francin

  1. Velice pěkný newsletter. Barvy newsletteru jsou stejné jako u vašeho produktu – skvělý nápad. Hezky znázorněná výzva „CHCI KAFE DO PRÁCE“.

  2. Graficky a obsahově velmi pěkný newsletter. Jen několik převážně gramatických poznámek:
    – „dobrý.” Píše nám jedna naše“ – má být čárka a malé písmeno
    – „ji posíláme“ – jí, přeci neposíláte ji 😉
    – „povedli.“ – povedly (jsou to ty novinky)
    – „Proto se rozhodli dodávat kafe“ – je to váš newsletter, tudíž „jsme se rozhodli“
    – „Zažijte jak chutná“ – před jak chybí čárka
    – pozor na typografii – k (apod.) by nemělo být na konci řádku

    K videu na sociálních sítích – když rozesíláte newsletter, očekával bych, že i o dalších dílech budete tímto způsobem informovat. V newletteru o tom ale nepíšete (nechci sledovat vaše sociální sítě, proto odebírám váš newsletter).

  3. Newsletter je opravdu skvěle zpracovaný! Jde vidět, že je opravdu propracovaný i včetně detailu, že je zpracován ve velkém rozlišení. Podle nás splňuje vše, co splňovat má. 🙂 Škoda, že nejde spustit alespoň video nebo není obsažen jiný proklikávací odkaz, hned bychom si na něj klikli… 🙁

  4. Super práce! Opravdu pěkně propracovaný newsletter, doporučili bychom jen u textu možná o něco větší písmo.

    1. Moc pěkný newsletter, dobře zvolené barvy, jde vidět, že je opravdu propracovaný. Možná ale je na něm až příliš textu, který pak působí moc malý, ale jinak skvělá práce.

  5. První dva newslettery jsou vynikající. Graficky velice propracované, výborné sdělení informací a myslím, že mohly by být ihned použity na propagaci.
    Ten třetí mi přijde, že k tomu moc nepatří, obsah je jiný i hashtag chybí a také bych ten celý odstavec podbarvil tou šedou.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.