Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Skvěle propracované, newslettery se mi moc líbí!
Velice povedený newsletter, skvělý design. Obsahuje vše podstatné a určitě zaujme.
Velice pěkný newsletter. Barvy newsletteru jsou stejné jako u vašeho produktu – skvělý nápad. Hezky znázorněná výzva „CHCI KAFE DO PRÁCE“.
Graficky a obsahově velmi pěkný newsletter. Jen několik převážně gramatických poznámek:
– „dobrý.” Píše nám jedna naše“ – má být čárka a malé písmeno
– „ji posíláme“ – jí, přeci neposíláte ji 😉
– „povedli.“ – povedly (jsou to ty novinky)
– „Proto se rozhodli dodávat kafe“ – je to váš newsletter, tudíž „jsme se rozhodli“
– „Zažijte jak chutná“ – před jak chybí čárka
– pozor na typografii – k (apod.) by nemělo být na konci řádku
K videu na sociálních sítích – když rozesíláte newsletter, očekával bych, že i o dalších dílech budete tímto způsobem informovat. V newletteru o tom ale nepíšete (nechci sledovat vaše sociální sítě, proto odebírám váš newsletter).
Newsletter je opravdu skvěle zpracovaný! Jde vidět, že je opravdu propracovaný i včetně detailu, že je zpracován ve velkém rozlišení. Podle nás splňuje vše, co splňovat má. 🙂 Škoda, že nejde spustit alespoň video nebo není obsažen jiný proklikávací odkaz, hned bychom si na něj klikli… 🙁
Super práce! Opravdu pěkně propracovaný newsletter, doporučili bychom jen u textu možná o něco větší písmo.
Tým 9 – asi nejhezčí a nejpropracovanější ze všech newsletterů, moc se nám líbí!
Moc pěkný newsletter, dobře zvolené barvy, jde vidět, že je opravdu propracovaný. Možná ale je na něm až příliš textu, který pak působí moc malý, ale jinak skvělá práce.
První dva newslettery jsou vynikající. Graficky velice propracované, výborné sdělení informací a myslím, že mohly by být ihned použity na propagaci.
Ten třetí mi přijde, že k tomu moc nepatří, obsah je jiný i hashtag chybí a také bych ten celý odstavec podbarvil tou šedou.
Komentář tým č. 8 – WOW! Super propracovanost a barvy.