Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Graficky má tento newsletter skvěle vybrané barevné pozadí. Na první pohled se ale člověk nemůže zorientovat v informacích, proto bychom volili jinou velikost písma u části „Nenechte si ujít…“. Nejspíše bychom také změnili fotografie – ty, které se použily v PR článku, byly daleko poutavější.
Super design, moc příjemné barvy, možná bychom dály jiné obrázky-takové, které dávají lépe najevo, co diváci uvidí. Použily bychom větší boční a dolní okraje, aby text byl nějak orámovaný. Jinak moc hezký.
Tým 10 – Grafika hezká, zmíněné komentáře k fontu jsem na první pohled ani nezaznamenal. Mohl by zde být alespoň malý nástin programu. Trochu mám problém s vyjádřením „britská senzace“, působí to na mě z nějakého důvodu laciným dojmem.
V newsletteru chybí nějaký proklik na nákup vstupenek a případně sociální sítě. Možná by se hodilo i trochu více i o programu.
Ad font komentovaný v předešlých komentářích:
– ztučnění u se be nevidím… možná byl zvolen font, který není typicky instalovaný na všech zařízeních…
– program (nebo jeho nástin) by se do newsletteru hodilo rozvést
– písmo použité v pravém sloupci je zbytečně velké (je větší než v levém sloupci), což ho činí hůře čitelným
– souhlas s typografickými chybami (dvě pomlčky – to mělo být vyřešeno na jednom řádku, 18. na konci řádku…)
– pěkné použité fotografie, dokreslují, o čem festival je
Vlevo dole je použitý font, který s diakritikou je tučný, což text jako takový trošku ruší. Jinak je text dle našeho názoru formálně i obsahově v pořádku.
Fakticky newsletter obsahuje vhodné informace, ale po grafické stránce není zcela vhodně zpracovaný. Je zde nevhodně vybraný font písma, jenž nepodporuje znaky s diakritikou pro psaní českého textu, proto dochází k tomu, že ě, ů, ž a další jsou tučně vyobrazena. Mimo to je nastavena nízká rozteč písma, takže se některá písmena protínají. Poté bychom vytkli také to, že u data jsou dvě pomlčky.
Tým 9 – moc se nám líbí grafika, nemáme co vytknout. Také bychom trošku více rozvedli informace o hlavním programu.
Graficky velice pěkný newsletter. Co se týče textu, tak v něm bychom více rozvedli hlavní program, jakožto hlavní tahák festivalu. A ještě bychom k webovým stránkám přidali nějaké odkazy na sociální sítě.
Tým 1 – Povedená práce s barvami, upoutá pozornost
Komentář tým č. 8 – Hezké, líbí se nám viditelné datum konání. Jen možná „18. ročník“ naformátovat dohromady na jeden řádek.