Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Komentář za tým č.3 – Skvělé a lákavé provedení. Za mě super.
Dolní bílé textové pole je prázdnější než ostatní, chtělo by se ten text zvětšit nebo protáhnout. Nadpis 20. ročník bychom také posunuly vlevo, aby okraje z obou stran měly stejnou šířku.
Na první pohled nás napadlo, že jde o nějakou videohru. Souhlasíme proto s ostatními týmy, že v tomto případě bychom vybrali jinou fotografii. Jinak je ale Newsletter skvěle uspořádán.
Tým 10 – Moc pěkně zpracované, nepřeplácané, poutavé. Souhlasím s týmem 11, že vizuál na první pohled evokuje spíše videohru.
Super. Vizuál evokuje spíše k herní obsah, jinak povedené.
Tým 2 – Newsletter vypadá skvěle. Moc pěkné zpracování barev, hned zprvu zaujme a vypadá opravdu profesionálně. Povedená práce!
Super práce.
K tomu nemám co vytknout ani já :-). Perfektní práce.
Newsletter je velmi pěkně zpracovaný, je vidět, že si na něm tým dal opravdu záležet a myslíme, že skvěle vystihl tematiku na kterou je zpracován. Oceňujeme i drobný detail textu pojednávajícím o důvodu jeho příchodu i s proklikávacím tlačítkem
Tým 1 – Jasný, výstižný, lákavý newsletter
Komentář tým č. 8 – Profesionální vzhled, červená a kontrasty přiláká oko a cílí na mladistvé.