Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tým 10 – Vizuálně moc pěkné! Jak již bylo řečeno, na 1. newsletteru chybí logo Pepsi. Hlavní text (Chcete si užít pořádnou…) se mi zdá poněkud krkolomný – pomohlo by možná jen přehození některých slov.
Oceňuji dvě verze newsletteru, barvami i designem se skvěle hodí k akci, jak již bylo řečeno, v jednom chybí logo Pepsi, jinak nemám co vytknout.
v sobě – by chtělo lépe proložit písmo. Působí stísněně.
Tým 4 – Pěkný design, text je lákavý a povzbudí k akci. Souhlasím, že zarovnání vypsaných žánrů by šlo vyřešit lépe.
Super newsletter, akorát u verze na výšku není logo Pepsi.
Graficky velmi pěkně zpracované,
více připomíná plakát či leták než newsletter, ale i v této podobě může určitě být.
Jen nerozumím dvojí verzi – vertikální a horizontální (pro newsletter jednoznačně vertikální, ale jestli bylo zpracováváno jako plakát či leták, tak dává horizontální smysl).
– u vertikálního vypadlo logo Pepsi ze sponzorů – na to v praxi dávejte pozor, může to sponzora rozhněvat a napravuje se to hodně špatně
Oceňujeme verze. Ze všech zpracovaných newsletterů je naším favoritem. Velmi povedené! Jediná maličkost se týká Pepsi , která nějak zmizela?!
Dvě maličkosti: 1.) ve verzi na výšku se ztratilo logo Pepsi, 2.) odrážku „trance“ bych dala spíše nalevo, stejně jako začíná slovo house. Stejně tak bych to zarovnala i u rapu a techna.
Jinak moc povedený newsletter!
Tým č. 5
První verze velice pěkná, předpokládám, že tam chybí logo Pepsi, které je druhé variantě. Dále výčet různých hudebních stylů by mohl být na lépe formátován, aby to bylo na stejné úrovni. Varianta 2 je asi zbytečná, email to nezobrazí najednou a bude se muset scrollovat do strany. A ještě bych se snažil najít logo Pepsi ve stejné barevné variantě jako ostatní loga.
Tým 1 – Decentní, pěkný, barevně vyvážený newsletter
Komentář tým č. 8 – Super. Sponzoři dole nejsou stejně daleko od sebe, jen maličkost.