Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tym 10 – Grafické zpracování působí moc mdle, nemusí hrát všemi barvami, ale něčím bych jej oživila. Vynechala bych část “i přes nepříznivou situaci”. Oceňuji jednoduchost a přiložený odkaz.
Chybí zde celkové vycentrování, loga nejsou zarovnány na střed? A vynechané mezery mezi obrázky.
Desing i obsah je na mě možná až moc jednoduchý. Líbí se mi zahrnuté odkazy.
Tým 3 – Design newsletteru se mi líbí, i když je vcelku jednoduchý. Ale na druhou stranu je aspoň větší šance, že si ho lidé spíš přečtou. 🙂 Připojené odkazy jsou velmi užitečné.
Je to sice trochu jednoduché, ale zato úderné.
Jednoduché.
Newsletter zaujme, nenachází se na něm žádné přebytečné informace a případného zájemce naviguje dál funkčními odkazy na sociální sítě.
Pro odkázání na další informace bychom volili jinou barvu než červenou, neladí se zbytkem newsletteru
Stručný newsletter, možná by bylo fajn dát trochu více informací. Graficky by chtěl celkově zarovnat na prostředek, kvalita loga není dobrá a obrázky sjednotit do stejné velikosti.
– „Více informací zde“ není vhodná formulace, lépe „na stránkách …“
– navíc lépe využít výzvu akci (např. Kupte si vstupenky…)
– chcete nalákat, tak by stálo za to vložit něco z programu
Tým 9 – pro takto již zmíněný jednoduchý design by bylo možná dobré použít jiný, přitažlivější, font písma, aby přitáhnul větší pozornost. Chybí nám i více rozvinutější informace o festivalu. Také se nám moc líbí prokliknutí u jednotlivých ikon.
Newsletter je formálně v pořádku, ale lehce nás irituje mezera mezi dvěma obrázky. Velmi oceňujeme proklikávací odkazy. Šlo by doladit detaily- jako velikosti obrázků aby celkový vzhled byl více vycentrovaný a celkový vzhled by pak nepůsobil „posunutý doprava“. Ale jinak pěkné. 🙂
Tým 5 – Jednoduchý design, který neurazí, ale ani nenadchne. Myslím, že by se s tím dalo více pohrát. Oceňuji vložení odkazů k ikonám sociálních sítí a k dalším informacím.