Aktivita, která baví a covid nepřekazí
Inovativní úniková hra v centru Prahy, zajistí zábavu a rozvoj logického myšlení, bez rizika omezení či nákazy
Přemýšleli jste o tom, že si v dnešních těžkých časech zajdete ven a pobavíte se? Máte rádi šifry a luštění hlavolamů? Zajít na dobrou únikovou hru nebo na jinou aktivitu s přáteli je, ale nemožné protože všechny podniky jsou zavřené státem?
Nová venkovní úniková hra Dvojtý Agent nezanechá Vaše potíže přetrvávat. Dvojtý agent nabízí celou řadu výhod. Neohrozí Vás nová omezení vlády ani zavřená místa.
Úniková hra jako je tato nepotřebuje rezervace ani konkrétní čas plnění. Investované peníze nikdy nepropadnou. Časový limit neohrozí, protože záleží na Vás, v jakém tempu hrajete, ať jste extrémní nadšenci nebo vychutnávači zážitku. Celá hra Vás navíc provede centrem Prahy a poznáte místa, která jste do dnes neznali.
Uzavření doma není řešení, jděte ven a načerpejte energii do dalších dní, vše potřebné najdete na www.dvojtyagent.cz.
Z názvu není jasné o čem je článek a dal bych uvítala, kdyby byl detailnější popis hry. Tvrzení, že úniková hra je absolutně COVID free jíž taky není pravda, protože vir žije i na povrchách. Není zřejmě v kolika lidech se dá tahle únikovka hrát. Chybí i nějaká grafická úprava textu. Link na konci je hezký.
– nadpis by se mohl více blížit tématu hry (mohlo by být použito i sousloví „Dvojitý agent“, což je použito až dále v textu)
– vhodné by bylo nastínit též, čeho se hra týká, co mohou účastníci čekat
– a též jak je organizována (dozvím se, že můžu hru plnit jak dlouho chci a kdy chci, ale to je obtížně představitelné)
Pár gramatických poznámek:
– v podnadpisu by čárky být neměly
– „s přáteli je, ale nemožné“ – tady nemá být čárka
– „nemožné protože“ – tady naopak být má
– „nezanechá Vaše“ – velké V se píše pouze v osobním dopisu, což PR článek není (i dále)
– „jako je tato nepotřebuje“ – před „nepotřebuje“ má být čárka
– v tomto případě „extrémní nadšenci nebo vychutnávači zážitku“ před „nebo“ by měla být čárka
– pozor na překlep v odkazu
V této souvislosti pozor – PR článek je zpravidla přetištěn v podobě, v jaké je dodán, nedochází k dalším korekturám. Pokud budete nějaký zpracovávat, může se proto vyplatit zaplatit si korektora, který chyby odhalí (nebo by alespoň měl).
Za prvé – výborné pojmenování článku, název je jasný a výstižný. Je pravda, že tady trochu chybí nějaká grafická úprava textu, ale až tak moc to nevadí. Článek je poměrně krátký, nicméně má v sobě vše, co by chtěl sdělit jeho organizátor, navíc žijeme ve 21. století, kdy lidé pořád spěchají, takže kvůli krátkosti sdělení si můžeme být jisti, že si ho přečte skoro každý, kdo na něj narazí.
Dobrý nápad a je skvělý, že mě článek naláká na to, že mám co dělat v koronavirové době i když je vše zavřené.. ale co přesně TO je? Chybí mi, že se v článku o hře nic nedozvím. Jako čtenář se nechci “proklikávat” na webové stránky, pokud ani náznakem nevím, jaká zábava mě čeká. Chybí mi tam podrobnosti, spíš to připomíná TV reklamu. Aspoň bych se chtěla podívat, jak to vypadá, obrázky by dokonce mohli přilákat další zájemce.
Za tým 2:
– titulek zní jinak, než by měl – chápu ho tak, že ta aktivita nepřekazí (koho, co?) covid, navíc vůbec není jasné, co je ona aktivita, titulek neprozrazuje, o čem článek bude
– podtitulek – čárky tam nemají co dělat
– „nezanechá potíže přetrvávat“ je neobratná formulace, stejně jako „čas plnění“
– interpunkce není dobře použitá skoro v žádné větě
– gramatické chyby – rezervace, do dnes…
– zpráva je dost stručná a neobsahuje obrázky
Nápad je to hezký, ale bohužel zpráva, která by nás měla zaujmout, navnadit a vtáhnout to není.
Otázky na začátku zaujmou čtenáře. Stručně a výstižně – s tím problém nemám, naopak je mi to sympatické. Jen mi chybí nějaké konkrétní lákadlo – například jedno místo, které poznám.
Řečnické otázky v úvodu jsou chytlavé a zaujmou čtenáře. Z nadpisu spíše vyplývá, že hra nepřekazí covid a ne naopak. Všechny informace jsou až moc obecné, není zde téměř žádný konkrétní údaj. Text je poměrně krátký, proto by mohl být prodloužen více informacemi, které se může čtenář dozvědět právě na webových stránkách hry.
Článek se zaměřuje především pouze na nalákání lidí skrze období koronaviru, bohužel o samotné hře se téměř nic nedozvídáme. Chybí nám nějaké fotografie pro představu a stručný příběh únikové hry, aby nás zatáhl do děje. Bylo by potřeba lidem více přiblížit, co vše hra obnáší a ne pouze odkazovat na webové stránky. Na začátku je dle nás příliš mnoho řečnických otázek, a také bychom článek v některých částech doladily více po stylistické stránce. Líbí se nám ale originální nápad zpracovávat únikovou hru.
V úvodu na mě až moc řečnických otázek. Chybí mi podrobnější informace – vše je odkázáno až na webovou stránku. Jinak ale zajímavý nápad a poutavě napsané.
(za tým č. 4)