Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Velmi hezké vizuální zpracování, které zaujme na první pohled. Jsou řečené všechny potřebné informace včetně výše vstupného a odkazu na webové stránky. Jako ostatní přede mnou zmíním špatně dane čárky ve větách.
Čtenář se dozví všechny potřebné informace, ovšem mi chybí lákající informace o programu. Text je sám o sobě poutavý, ale často se opakují stejná slova. Nejvíce oceňuji grafické zpracování, které je netradiční, zároveň nepůsobí chaoticky.
Velmi pěkně i graficky zpracovaný PR článek. Velmi dobře použitá citace.
Pár poznámek:
– je vhodnější, aby datum bylo celé na jednom řádku (zalomit řádek před „8.“)
– není dobré používat slova typu „totiž“ – jedná se o vycpávky, které nenesou žádný význam (pokud se vypustí, informace zůstává stejná)
– „domova.!“ – interpunkce navíc
– obecně je lepší se vyhnout používání vykřičníků (čtenář může nabýt dojem, že na něj křičíte); občas se používají, je však vhodné s nimi šetřit
– „Vám“ – s velkým V se používá jen v osobních dopisech, což PR článek není (i dále)
– používejte stále stejné označení firmy (na 1. straně 2x DAFilms, 1x Dafilms)
– typografie je dobře popsána v dalších komentářích, tudíž nebudu opakovat 🙂
Pokud je již znám program, nebylo by na škodu uvést alespoň stěžejní díla, která budou ke shlédnutí.
Na první pohled mě hned zaujaly barvy a uspořádání textu. Článek obsahuje všechny potřebné informace, fotografie, citaci i odkaz na webovou stránku. Text by mohl být zarovnán do bloku a pár vět by se mohlo poupravit, ale v tomto případě nejvíce oceňuji poutavé grafické zpracování.
Vizuálně zajímavý a působivý článek, který na první pohled zaujme. Je vidět, že jste si na jeho grafickém zpracování dali záležet. Nechybí informace o vstupném a ani odkaz na webové stránky festivalu.
Text má menší kosmetické chyby, co se čárek a slovosledu týče. Nejedná se o žádné velké chyby, ale při čtení to lehce ruší. Co mi v obsahu článku chybí, je konkrétní příklad pár filmů, na které se divák v rámci festivalu může těšit. Program festivalu by si v článku zasloužil více prostoru. Jinak ale skvělá práce.
Všechno jednoduše, ale poctivě moc hezky zpracováno – jak textově tak graficky! Asi nemám co vytknout.. (možná typografii ta není nejlepší, občas jsou špatně napsané čárky ve větách) Líbilo by se mi nějaké větší lákadlo na pár určitých filmů.. Jaký film sám festival doporučuje? Chtěla bych tam vidět nějaký konkrétní program. Plus také nerozumím ceně vstupného – 350 korun za celý festival, jeden den, nebo za jeden film?
Hodnocení za tým 5
– Jsou řečené všechny potřebné a důležité informace
-Nápadité grafické zpracování
-V textu jsou drobné nedostatky – například čárky ve větách
Hodnocení za tým 8:
Jako čtenář jsem se dozvěděla všechny potřebné informace, které jsou navíc přehledně rozděleny v odstavcích. Přehledné jsou také názvy každého odstavce. Možná bych ještě přidala nějaké příklady žánrů dokumentů – na co se můžu těšit.
Některé věty mají hodně zvláštní slovosled (například „je na co se těšit“ místo „je se na co těšit“) a některá souvětí by již bylo vhodné rozdělit do dvou samostatných vět. Také se vyskytují chyby v použití interpunkčních znamének a samostatných znaků na konci řádku.
Docela rozházené je také formátování, kdy nejsou jednotlivé odstavce stejně zarovnány. Použití různých rámečků je v pořádku, ale řádky by vždy měly být na stejné úrovni. To už je ale vyšší grafická :). Jinak se mi líbilo barevné zpracování, které ladí s logem.
Typografie:
– základem je nemít na konci řádku jedno písmeno samo o sobě ,,s“, ,,i“ apod. vyjímkou je ,,a“, ale nedoporučuje se
– na konci odstavce by se neměl objevovat tzv. ,,sirotek“ jde o jedno slovo
Grafika:
– mix rozházených bloků se mixuje s upořádanými, buď jedno nebo druhé, takto to vypadá že to není zarovnané
Text:
– čtenář čte z leva do prava a v prvním odstavci bych se měla dozvědět a co jde, což jsem se dozvěděla až v druhém
– volila bych častější rozdělování odstavců