Coffeebreak je naše tajná zbraň pro získání nových klientů
František Dáňa, zakladatel kavárny a pražírny Francin se s námi podělil o základ úspěchu jeho pražené kávy. Pražit začal v roce 2016, krátce po založení kavárny v Holešovicích si uvědomil, že kvalitní káva se bez kvalitních kávových zrn neobejde a tak si je začal sám pražit. Původně jste se mohli podívat na celý proces pražení přímo na kavárně, ale prostor se stal brzy omezujícím a nová pražírna Francin v Malešicích byla na světě.
“Spokojenost zákazníků je pro nás číslo jedna. Víme, že společně se svými klienty se rozvíjíme i my.” je Francinův hlavní claim a dodržuje ho do posledního detailu. S výběrem kávy poradí profesionální personál přímo na kavárně, ale pokud nemůže klient do kavárny, musí kavárna za klientem. A tak se zrodil nápad uspořádat novým klientům takzvaný Coffeebreak. František se svými nejlepšími baristy naložil tyrkysového Caddyho výběrem káv, kávovarem a společně uspořádali menší catering přímo v kanceláři firem. Společně se zaměstnancům věnovali jako v kavárně, vyprávěli o kávě a jejím zpracování, vzdělávali a dozvěděli se co komu chutná. “90% dotazovaných respondentů vybralo jednu kávu, která by měla chutnat jak zaměstnancům, tak klientům… Pokud by neproběhl tento coffeebreak, tak by se tender protáhl, tento event byl rozhodující.” Prozradil Filip Cvrk, Space & Facility Manager coworkingu Hubhub, který je jedním z hlavních odběratelů pražené kávy Francin.
Jak je vidět, kávové pauzy se staly klíčovým při získání nových B2B klientů a Francin v nich pokračuje s klienty pravidelně. Udržuje si tak dobré vztahy a dlouhodobou spolupráci. Friendly přístup se Francinovi osvědčil na kavárně i pražírně. Letos spouští kampaň s názvem #kafedopráce se kterou bude cílit právě na firmy a kanceláře. “Lidem často kafe v práci nechutná, nosí si vlastní a to je škoda,” upřesnil František, “stačí pouze vyplnit formulář #kafedopráce, nebo nám pinknout email, zavolat a my přijedeme s kávovarem a čerstvě praženou kávou.”
Pěkný PR článek, nejdříve jem se lekla délky druhého odstavce ale dává smysl 🙂
Zajímavý PR článek. Na první pohled působí mírně nepřehledně, kvůli délce druhého odstavce, který by se klidně dal rozdělit na dva. Jinak v pořádku.
Cizí slovo „claim“ může být pro určité čtenáře nepochopitelné, doporučily bychom použít české synonymum. Chybí perex. Jinak kvalitně vypracovaný článek.
PR článek obsahuje mnoho zajímavých informací o průběhu Coffeebreaku a záměru Francinu.
Citace v druhém odstavci je vcelku dlouhá a činí odstavec lehce nepřehledným, jinak velice pěkné.
– „2016, krátce“ – volil bych spíš tečku a novou větu
– “ neobejde a tak si“ – před a má být čárka
– „přímo na kavárně“ – v kavárně
– „rozvíjíme i my.” je“ – před uvozovkou má být čárka, ne tečka
– „se co komu“ – před co chybí čárka
– „90%“ – před % má být mezera
– „rozhodující.” Prozradil“ – místo tečky čárka, malé písmeno
– „Jak je vidět,“ – toto je vycpávka, nepoužívat
– „…František, “stačí…“ – lépe: „…František a dodal: „Stačí…“
A druhý extrémně dlouhý odstavec by stálo za to rozdělit (klidně na tři).
PR článek je delší než tisková zpráva a to nás na první pohled zarazilo- po důkladnějším prohlédnutí jsme došli k závěru, že to je nejspíše kvůli délce citace, ale jinak je text ok 🙂
Velmi pěkně napsaný PR článek se zajímavými informacemi o vývoji společnosti. Bylo by dobré zmínit nějaký kontakt a zaměřit se i na vizuální stránku textu – odstavce, interpunkce. Dle našeho názoru chybí perex, kde by měl zaznít poutavý text vztahující se k přechodu podniku na B2B trhy a podrobněji vysvětlit celkový záměr podniku týkající se Coffeebreak.
Tým 9 – zajímavý text, líbí se nám obsah. Dát pozor na interpunkci
PR článek je vcelku pěkně napsaný, s pár chybkami v interpunkci. Zvolená citace je možná trochu delší, ale zase zajímavá, takže nakonec ani nepřekáží.
PR článek je velice pěkný. Možná by bylo dobré doplnit konkrétní email nebo telefonní číslo, aby bylo vidět, kam se obrátit.
Komentář tým č. 8 – Text ok, nesrovnalost v odrážkách odstavců.