Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Líbí se nám. Je podle nás rozumně strukturovaný a vcelku přehledný. Možná by nebyly na škodu nějaké odrážky u seznamů.
Pěkný článek, zajímavý popis akce. Otázka pouze k formátu.
Tým 10 – Nepůsobí to tolik jako PR článek, ale je to zpracováno krásně. Líbí se nám zajímavé zdůraznění slova zdarma! na konci článku, které může na určité čtenáře jistě zapůsobit.
Skvěle cíleno, jazykem i obsahem.
Hezky zpracované pro danou cílovku.
– PR článek je možné použít pouze v tištěných médiích
– jinak je zpracovaný stručně a přehledně
– nabízí se jen otázka, zda by i tištěná média toto vydala jako PR článek, nebo zda by to bylo vydáno formou stránkové inzerce (tedy nikoli jako PR článek) – čemuž zpravidla odpovídá vyšší cena a menší možnost publikace formou mediálního partnerství
Formálně se dle našeho názoru se ani tolik nejedná o PR článek jako o určitý druh „letáčku“, ale pokud by byla tato stránka věci vyřešena, tak grafické zpracování je moc povedené.
Tým 5 – Budeme se opakovat, ale jazykově je článek napsán velmi poutavě a líbí se nám zvýraznění slova „zdarma“, zvýraznění data by neuškodilo. Ceníme zachování modrého grafického designu, který je typický pro tuto událost.
Tým 9 – líbí se nám zachování stylu vyjádření pro zachycení své cílové skupiny. Možná bychom také jen zvýraznili datum konání.
PR článek je skvěle napsaný jazykovým stylem pro svojí cílovou skupinu. Obsahuje všechny důležité informace a zároveň je graficky lákavý. Jediná výtka – chybějící proklik na prodej vstupenek.
Tým 1 – Oceňujeme zvýrazněné slovo „zdarma!“. To se v Česku chytne. Modrý podklad článku je velmi příjemný na pohled.
Komentář tým č. 8 – Líbí se nám mnoho informací. Možná více zvýraznit datum konání, poslat v dokumentu Word nejlépe.