12 thoughts on “PR článek – tým 2: Pražský Majáles 2021

  1. Líbí se nám. Je podle nás rozumně strukturovaný a vcelku přehledný. Možná by nebyly na škodu nějaké odrážky u seznamů.

  2. Tým 10 – Nepůsobí to tolik jako PR článek, ale je to zpracováno krásně. Líbí se nám zajímavé zdůraznění slova zdarma! na konci článku, které může na určité čtenáře jistě zapůsobit.

  3. – PR článek je možné použít pouze v tištěných médiích
    – jinak je zpracovaný stručně a přehledně
    – nabízí se jen otázka, zda by i tištěná média toto vydala jako PR článek, nebo zda by to bylo vydáno formou stránkové inzerce (tedy nikoli jako PR článek) – čemuž zpravidla odpovídá vyšší cena a menší možnost publikace formou mediálního partnerství

  4. Formálně se dle našeho názoru se ani tolik nejedná o PR článek jako o určitý druh „letáčku“, ale pokud by byla tato stránka věci vyřešena, tak grafické zpracování je moc povedené.

  5. Tým 5 – Budeme se opakovat, ale jazykově je článek napsán velmi poutavě a líbí se nám zvýraznění slova „zdarma“, zvýraznění data by neuškodilo. Ceníme zachování modrého grafického designu, který je typický pro tuto událost.

  6. Tým 9 – líbí se nám zachování stylu vyjádření pro zachycení své cílové skupiny. Možná bychom také jen zvýraznili datum konání.

  7. PR článek je skvěle napsaný jazykovým stylem pro svojí cílovou skupinu. Obsahuje všechny důležité informace a zároveň je graficky lákavý. Jediná výtka – chybějící proklik na prodej vstupenek.

  8. Tým 1 – Oceňujeme zvýrazněné slovo „zdarma!“. To se v Česku chytne. Modrý podklad článku je velmi příjemný na pohled.

  9. Komentář tým č. 8 – Líbí se nám mnoho informací. Možná více zvýraznit datum konání, poslat v dokumentu Word nejlépe.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..