PR článek – Tým 5

Sleduj AFO z postele!

Kina i divadla jsou zavřená, Kája ti už nezazpívá a slavíci radši odletěli do Madridu. Netflix a HBO už znáš nazpaměť? Hledáš zábavu na volný večer s kamarády, s rodinou nebo dokonce program na rande a jsi nadšencem kvalitní kinematografie? Můžeš navštívit stránku https://watchandknow.cz, kde až do konce října máš možnost sledovat vítězné snímky plus desítky dalších dokumentů z letošní soutěže AFO a ČZU Film Fest. K registraci ti stačí tvoje jméno, email a dvě kliknutí. Svět vědecko-populárních snímků nebyl nikdy blíž.

Online. Slovo, kterým můžeme pojmenovat letošní rok, a zároveň slovo, které se nese napříč 55. ročníkem tohoto filmového festivalu. Od 1. do 15. října budou mít diváci v celé České republice k dispozici zdarma předplatné vědeckého Netflixu.

A co zde vlastně najdeš? Koncerty neotřelé hudby v historických prostorech, jako je například Kaple Božího Těla v Olomouci. Aspoň budeš mít důvod zatančit si v obýváku se svým psem, frajerem nebo flaškou vína. Dále dokumenty, které se zabývají aktuálně palčivými tématy, jako jsou klimatické změny #GretaFree nebo nebezpečí internetového světa. Konečně máš možnost být V síti, která tě něco naučí! Na této stránce najdeš oficiální výběr letošního ročníku – https://afo.cz/soutez-2020/.

AFO je festival, který boří mýty, tabu, bariéry, podporuje vědu a ty toho můžeš být součástí! Navštiv https://afo.cz/afoveci/, kup si merch a podpoř český výzkum prevence rakoviny plic. 

Četl jsi to v posteli, že?


Návrat na rozcestník Mediální komunikace

10 thoughts on “PR článek – Tým 5

  1. Vynikající téma, které se souvisí se současnou situaci. Chtělo by to ještě článek nějak upravit graficky a neměla bych žádné připomínky.

  2. Pěkný PR článek. Pár poznámek:
    – „Od 1. do 15. října budou mít diváci v celé České republice k dispozici zdarma předplatné vědeckého Netflixu.“ – jak to souvisí s festivalem? To jsem se nedozvěděl.
    – „vlastně“ – vycpávkové slovo bez významu. Vřele doporučuji nepoužívat.
    – „Na této stránce“ – lépe jmenovat stránku přímo (např. „na stránkách festivalu…“ nebo „na stránkách AFO.cz“)
    – tato výzva k akci „kup si merch a podpoř český výzkum prevence rakoviny plic“ je odtržena od předešlého textu, nevím, co si o tom mám myslet a co je jejím smyslem
    – v článku jsou odkazy na různé weby – kam mám tedy jít? Toto může čtenáře mást.

  3. Skvěle zvolené téma vzhledem k současné situaci. Čtenář během chvíle získá mnoho informací a článek je zapamatovatelný. Snížila bych ale počet odkazů a umístila je spíše na konec článku. Text by se dal ještě obohatit souvisejícím obrázkem.

  4. Určitě skvěle vybrané téma, které může být opravdu pro spousta lidí v tuto chvíli velmi lukrativní. Od začátku do konce se článek nese v poutavém a úderném duchu, který čtenáře přiměje jej dočíst až do konce. Za mě je zmíněno příliš mnoho odkazů – místo druhého odkazu by stačilo vypsat nějaké konkrétní názvy filmů.

  5. Článek je od první chvíle poutavý. Obsahuje spoustu informací v docela krátkém textu, ale je z toho vše jasné. Pro případ je tam dost odkazů, abychom si informace dopnili.

  6. Moc hezky zpracovaný článek. Rychle, stručně, výstižně a poutavě napsaný! Občas trochu krkolomné věty a podivně navazující odstavce, ale článek se skvěle četl, obsahoval potřebné informace a přestože byl krátký, dokázal svým obsahem zaujmout a být zapamatovatelný. Možná bych přidala ještě nějaký poutavý obrázek.

  7. Opravdu zajímavý a kreativní článek, který chcete číst dál a dál i přesto, že je docela horlivý. Skvěle, že používáte otázky a rovnou na nich odpovídáte a že vysvětlujete, co vlastně čtenář potřebuje k registraci apod. Díky tomu nezůstává takový pocit nejasnosti.
    Na mě je moc odkazu, neboť nedokážu se rozhodnout, který odkaz potřebuju. Hezká poslední věta, která utkvěla v paměti.

  8. Skvěle napsaný článek. Velmi dobře podané informace, mnoho odkazů, zajímavá soutěž, aktuální tématika. Nemáme co vytknout 😀

  9. Od začátku mě to nakoplo, že to chci číst. Jen to i v průběhu pokračovalo stejně horlivým až agresivním tempem. Až do konce jsem měla pocit, že na mě někdo tlačí, ale neříkám, že je to špatně. Na konci bych nedávala ohledně merche, spíš někam doprostřed protože celý ten článek najednou přebije informace o tom, že vlastně chcete abych si něco koupila. P.S. Nečetla jsem to z postele, ale z práce 😛

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..