ŠPERKAŘSKÁ ZNAČKA ANTIPEARLE PŘEDSTAVUJE NOVOU KOLEKCI NAMI
Značka elegantně spojující motivy podmořského světa a ženské rebelie přichází s kolekcí zaměřenou především na pohodlnost každodenního nošení. Doplňuje tak stávající sortiment zboží, ve které tento aspekt nebyl tolik zohledňován.
Tvary šperků (náhrdelníků, náušnic a náramků) jsou inspirovány malebnou přírodou Filipín. Kolekce vychází zejména z tvarů a detailů zkamenělých žraločích zubů a mušliček. V kombinaci s perlou nebo briliantem je možné sehnat všechny kousky vyrobené z 14karátového zlata.
„Sama miluji výrazné earcuffy, které obejmou celé ucho, zároveň však v životě vyznávám hlavně versatilitu a praktičnost. Obvykle své šperky nesundávám, ani ke spánku. Několik drobnějších náušniček pohromadě je proto výrazný, ale komfortní, způsob, jak doladit svůj look na den i večer,“ popisuje designérka Markéta Márová. „Kolekce by měla být určena všem milovníkům earparty, kteří se nebojí vlastní kombinace a hravého vrstvení.“
Kolekce NAMI je dostupná skrze objednávku, kterou lze provést buď na Instagramu Antipearle, nebo telefonicky na čísle +420 703 333 206. Produkty jsou díky virtuálnímu obchodu k zakoupení i v novém studio storu Antipearle na adrese Rytířská 7, Praha 1. Studio store je otevřen každý pracovní den od 11–18 h. Po předchozí domluvě na Instagramu či na výše uvedeném telefonním čísle je možné si zde produkty prohlédnout, vyzkoušet či nakombinovat Antipearle jde s dobou a tuto možnost nabízí také virtuálně přes WhatsApp nebo Facetime V brzké době by se šperky z kolekce NAMI měli objevit i na e-shopu, který nabízí mezinárodní rozesílku.
Propagační materiály nafotila ke kolekci NAMI Zuzana Straska. K propagaci přispívá i oblíbenost značky u některých známých influencerek, šperky se zdobí např. Tamara Klusová, Tereza Hodanová, či Karolína Kurková. Tvary a vzácné kovy jsou protikladem k jemnému vzhledu perel a briliantů. Tímto způsobem dosažený drsnější styl šperků oslovuje mnoho žen, např. kvůli tomu, že může být metaforou a znázorněním jejich vnitřní síly.
Produktové fotografie přikládáme v příloze.
O značce
Neotřelý styl ANTIPEARLE proplouvá mezi luxusem, tradicí a punkem. Ve špercích, vyrobených z ušlechtilých kovů, korunovaných brilianty nebo pravými perlami, se snoubí provokace, estetika, vášeň pro módu a potápění. Za jejich autorskou tvorbou stojí designérka a fotografka Markéta Dlouhá Márová, která skrze svou značku a každou její kolekci vzdává hold nejvyššímu designérskému umění, přírodním cyklům a formám a rozmanitosti podmořského světa.
Po „nakombinovat“ a „WhatsApp nebo Facetime“ chybí tečka na konci věty, jinak oceňujeme dodržení struktury a použití citace designérky.
Skvěle napsaná tisková zpráva, obsahuje veškeré informace, které by obsahovat měla. Skvělý dojem vytváří i připojené fotografie.
Tým 10 – Moc pěkně napsané. Ve 3. odstavci chybí 2x tečka za větou a „měli“ v poslední větě 3. odstavce má být s Y.
Nejlepší TZ.
Tým 2 – informativní, přehledná, akorát dlouhá – ideální TZ
Tým 4 – Zpráva dokáže oslovit, je napsaná stučně a výstižně, díky přiloženým fotografiím si lze produkt lépe představit. Jen gramatické chyby ve třetím odstavci: 2x chybí těčky na konci věty a chyba ve větě: „V brzké době by se šperky z kolekce NAMI měli objevit“ (měly).
Pěkně psaná TZ s jasnými informacemi.
– nadpis nepište kapitálkami
– oceňuji editorskou poznáku a doprovodné fotografie
– dobře napsaná tisková zpráva
Tým 9 – moc hezky napsaná zpráva, ceníme tak akorát informací, citaci kurzívou a připojení kontaktu a fotografií.
Tým 5 – v perexu „Doplňuje tak stávající sortiment zboží, ve kteréM..“ chybí m, jinak je tisková zpráva věcná, s adekvátním množstvím informací, dobrá citace a výstižné fotografie, dobrá práce!
Tým 1 – Ceníme zapojení propagačního materiálu, stručně popsány veškeré potřebné informace
Komentář tým č. 8 – Hezké, fotografie pomáhají si představit spojitost s přírodou Filipín.