Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tým 1: Výběr nevýrazných barev navazuje atmosféru a i tak upoutá oko diváka. Po grafické stránce jde o zdařilou práci, ale bohužel nelze nevytknout textovou stránku NL. Na newsletter je tam moc textu, který je rozhozen do tří řezů písma, což zbytečně vytváří těžké bloky, které zpravidla unaví divákovo oko. Kdyby bylo textu méně, newsletter bude celý „provzdušněný“ a zvýšilo by to na poutavosti. Nadpisy, či nejdůležitější hesla by mohly být ve verzálkách, aby zdůraznily to nejdůležitější na celém NL. Jinak není nic dalšího k vytknutí. Pěkná práce
Graficky pěkně zpracovaný NL.
– zkrátil bych text, je hodně dlouhý…
– více bych zdůrazil, co má příjemce udělat, aby se mohl zúčastnit (rezervovat místo? koupit vstupenku?)
Za tým 4: Newsletter je dle našeho týmu velmi povedený. Na oko je opravdu hezký a graficky do sebe vše zapadá. Co se týče textu, možná ho je tam na pravé straně více, než by muselo být – některé části by se daly vynechat nebo zkrátit.
Tým 3: Newsletter působí atraktivně a po grafické stránce vypadá hezky. Libí se mi výběr barev v kombinaci s ostatními fotografiemi. Zároveň oceňuji i vybraný font, který je dobře čitelný a vizuálně do newsletteru hezky zapadá. Obsažený text obsahuje všechny podstatné informace, mohl by být kratší a stručnější. Celkově newsletter čtenáře zaujme a je pěkně zpracovaný.
Feedback za tým 6: Nadpis NL bych určitě začala velkým písmenem, aby to působilo pro oči čtenářů lépe. Jméno “Marc Chagall” bych posunula více nahoru nad obrázek, ale nevím zda se vám to bohužel jenom neposunulo, či se mi to zobrazuje, jak má. Zvolili jste moc příjemnou barvu podkladu celého newsletteru, která podtrhne celý text a ostatní fotografie. Jediné, co bych ještě zmínila je font písma, který by pro někoho mohl být špatně čitelný. Celkově je ale celý newsletter hezky zpracován a čtenáře informuje o všem důležitém, co by návštěvníci měli vědět.
Veľmi pekne spracovaný newsletter, páči sa nám kombinácia jemnej farby pozadia s vybranými obrázkami, ale zvolili by som ho menej textový. Časť prvého odstavca je podľa nás zbytočná, pretože je tam informácia len o čase a mieste, ktorá bola už zmienená na začiatku nl. Taktiež sa nám páči koniec newsletteru, kde je možnosť odhlásenia sa od zasielania nl. (TÝM 5)