Podzimní Dyzajn market představí přes 200 lokálních i zahraničních tvůrců
Podzimní Dyzajn market již po sedmé nabídne možnost seznámit se s tvorbou převážně českých tvůrců, ale nouze nebude ani o ty zahraniční, jako například z Maďarska, Německa, Rakouska, Slovenska nebo Ukrajiny.
Hledáte inspiraci pro vlastní tvorbu nebo jen chcete vylepšit svou domácnost nebo šatník něčím jedinečným, co nikdo jiný nemá? Tak to je Dyzajn market přímo pro vás. Na jeho podzimní edici bude k vidění a na prodej všechno možné od bytových i módních doplňků, oblečení, šperků, kosmetiky, batohů, kabelek, keramiky nebo drobností pro vaše čtyřnohé miláčky, kteří jsou samozřejmě také zváni. Díky velké účasti tvůrců téměř jistě narazíte na něco, bez čeho nebudete chtít odejít. Návštěvníci mají také jedinečnou možnost potkat se přímo s tvůrci, kteří rádi zodpoví všechny otázky, které budou mít k jednotlivým produktům. V dnešní době, kdy je velmi důležitá udržitelnost, ani Dyzajn market není výjimkou, a proto zde nenajdete nic, co by bylo vyráběno velkoobjemově na druhé straně světa nebo produkty, kde není výrazný autorský vklad.
Obrázek A: Dyzajn Market (zdroj: https://www.nnmagazine.cz/dyzajn-market-leto-je-tady/)
Podzimní Dyzajn Market se koná 29. až 30. října 2022 v areálu Výstaviště Praha v Holešovicích, oba víkendové dny od 10 do 18 hodin. Vstup je zdarma a bez bariér. Přijďte navštívit největší víkendovou akci v Čechách, kde si můžete nejenom prohlédnout a nakoupit autorskou tvorbu a design, ale také se dobře najíst a napít u vyhlášených streetfoodových stánků.
– „Hledáte inspiraci pro vlastní tvorbu nebo jen chcete vylepšit svou domácnost nebo šatník něčím jedinečným, co nikdo jiný nemá? Tak to je Dyzajn market přímo pro vás.“ – toto může zaujmout čtenáře víc, než první odstavec; technické informace patří spíše níže do textu, perex má především zaujmout čtenáře
– „Návštěvníci mají“ – až dosud jste oslovovali čtenáře 2. osobou… neměňte to
– 2. odstavec je příliš dlouhý, čtenáři ho obtížně „učtou“
– „V dnešní době, kdy je velmi důležitá udržitelnost, ani Dyzajn market není výjimkou, a proto zde nenajdete nic, co by bylo vyráběno velkoobjemově na druhé straně světa nebo produkty, kde není výrazný autorský vklad.“ – používejte spíše jednoduché věty, ne složitá souvětí – čtenáři se v nich budou ztrácet
– „největší víkendovou akci v Čechách“ – řekl bych, že přinejmenším taková Země živitelka či závody Moto GP jsou většími výkendovými akcemi (ano, Moto GP není v Čechách, ale na Moravě) – klamavá informace
– oceňuji výzvu k akci
Moc krásné pozvání na akci. Článek obsahuje všechny potřebné informace. Líbí se nám použití vyzývavé otázky a odkázání tak k jedinečnosti (to na lidi zabírá). Místo slova nebo bychom použili nějaké jiné, aby se neopakovalo ,,..nebo jen chcete vylepšit svou domácnost nebo šatník..”
Za nás úplné ukážkové, nadpis hneď vzbudí záujem, pútavé, obsahuje všetky dôležité informácie.
Hezké, není co vytknout.
Přidali bychom odkaz na webové stránky, jinak super.
Hodnotíme to velmi kladne, páčilo sa nám že tam bolo všetko podstatné a ľahko sa to čítalo. Aj vhlad je príjemny mozno by sme len zvýraznili dôležité slová v texte.