Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Feedback za tým 2 : Veľmi pekný a zaujímavý článok. Páčilo sa nám grafické upravenie textu, ktoré čítateľa hneď zaujme a pôsobí to prehľadným dojmom. Text je pekne čitateľný, avšak informácie o cene by sme predali odkazom na webové stránky. Čo sa týka nadpisu článku, striedanie farieb nám prišlo jemne rušivé a vôbec by nám neprekážalo, keby bola v nádpise použitá len jejdna farba.
Hezky strukturovaný a přehledný článek. Použití barevných nadpisů je příjemné ozvláštnění, zkusila bych se však více držet přesných odstínů z obrázku, který je také součástí článku. Dále zvýraznění důležitých bodů by nemuselo být špatné, ale ne takhle zdůraznit pouze cenu. Zbytečně to bije do očí. Celkově bych cenu možná tak nezmiňovala a odkázala je spíše na stránky festivalu, kde si ji zájemci už sami rádi zjistí. Místo tohoto odstavce by mohla být např. větší zmínka o historii festivalu, když už je to sedmnáctý ročník. Celkově ale skvělá práce, která má potenciál nalákat plno nových návštěvníků.
– V TZ jste psali „valečský zámek“, zde „Valečský zámek“, oficiální název je zámek Valeč…
– „Jelikož jsme nekomerční, je vstupné naším hlavním příjmem.“ – to nedává smysl… vstupné je klasický komerční nástroj
– dodržujte jednotu míst a děje
– souhlas s nezdůrazňováním především ceny
Celkově je PR článek dobře informativní a může nalákat k návštěvě festivalu.
Líbí se mi rozčlenění odstavců, působí to přehledněji, a také vizuální stránka článku, která je z mého pohledu originální. Mám problém s nejasností osob, chvíli je článek psán ve 3. osobě čísla jednotného, poté v 1. osobě čísla množného, což působí zvláštně, a také je to pro mě méně přehledné. Nicméně celkový dojem z článku je pro mě kladný díky grafickému zpracování a přehledným informacím o akci.
Vizuálně naprosto krásný článek – líbí se nám rozčlenění textu, tudíž čtenář přesně ví, kam se pro informaci, kterou hledá, může podívat. Text je čtivý a bavil nás. Nevnímáme to jako hrubou chybu, ale píše se zde o budoucí, nadcházející akci, možná bychom psali o festivalu, který se bude konat až v roce 2024. Zároveň bychom nezvýrazňovali pouze cenu vstupného v celém textu – člověk upne pozornost pouze k ceně, jako k první informaci, kterou získá, když článek otevře a můžete tak např. přijít o potenciální návštěvníky (pro někoho může být cena vysoká – tudíž ztratí zájem o dočtení článku).
Feedback za tým 6 – PR článek
PR článek je díky věcným otázkou koncipovaným nadpisům velmi přehledný a snadno se v něm čtenář zorientuje a najde informace, které hledá. Je správně, že článek cílí na všechny, kteří uvažují o návštěvě letního festivalu, a vyzdvihuje mnohotvárnost a rozmanitý program právě festivalu Povaleč.
Nejsem si jistá, jestli má být článek v první osobě, respektive z pohledu pořadatele. V praxi jsem si představovala, že články na základě TZ napíše externista a popíše tak událost spíše ve š osobě. Ale tenhle fakt obsahově nijak nevadí a článek díky tomu působí velmi přátelsky.
Asi bych ve článku nevěnovala tolik prostoru ceně vstupného a jednotlivým cenovým kategoriím. Prostor bych dedikovala více lákání čtenáře na konkrétní program a interprety. Myslím, že hlavní úkol článku je čtenáře zaujmout a následně vyzvat k akci. Akcí může být odkázání zaujatého čtenáře na webové stránky, kde se už se dozví všechny tyto technické informace včetně ceny vstupenek, ubytování atd. Přidala bych tedy do článku link na webové stránky.
Stejně tak bych asi nezvýrazňovala cenu vstupenek jako jedinou informaci v textu.