25 let na cestě světem designu a módy
Nenechte si utéct pětadvacáté výročí mezinárodního festivalu Designblok a vydejte se společně s námi na nezapomenutelnou cestu designem a módy.
Designblok se již potřetí vrací do Prahy. Jak vysvětluje ředitelka Uměleckoprůmyslového muzea v Praze, Helena Koenigsmarková, festival bude provázet téma „CESTA.“ Při oslavě svého pětadvacátého výročí se Designblok věnuje vzpomínce na cestu festivalu a návratu ke svým kořenům. Symbolizován je motivem zajíce s podtitulkem „Designu neutečeš!“
„Všichni jsme stále na cestě, svět je v neustálém pohybu, cesta je cíl… jen pár citací z taoismu. ale není to i naše Cesta s Designblokem? Pamatuji skromný začátek na lodi v Libni, postupné narůstání do prostor paláců, nových architektur i kláštera a kam dál? K nám do muzea. Protože i tady půjdeme stále dál s vidinou dobrého designu.“
Ve výstavních prostorách můžete zhlédnout novinky českého i mezinárodního designu, díla studentů a nezávislých tvůrců. Dále tam najdete výstavu rodinných firem a výrobců s názvem „Rodinné stříbro.“
Denně budou probíhat edukativní přednášky, diskuze a další doprovodný program. Nebude chybět již desátý ročník mezinárodní soutěže určené pro absolventy oborů produktového a módního designu.
Tak neváhejte a přijďte oslavit festivalové narozeniny 4. – 8. 10. 2023 do Uměleckoprůmyslového muzea v Praze, Veletržního paláce Národní galerie Praha a v zahradách Pražského hradu pořádnou dávkou designu.
Lístky si můžete zakoupit na GoOut.
A nezapomeňte, designu nemůžete uniknout.
Feedback za tým 2: Článok je výstižný a pútavý. Veľmi sa nám páči rozčlenenie textu a obsah všetkých dôležitých informacií. Možno trochu rušivo pôsobí rozdielne textové úpravy v odstavcoch, prípadne by sme len dodali odkaz na oficiálne stránky pre viac informácií. Celkovo pekný článok, ktorý cieli na cieľových čítateľov.
Feedback za tým 1: PR článek je poutavý, ale nemůžeme se nezeptat na první větu druhého odstavce, ve které se píše, že se „Designblok již potřetí vrací do Prahy“. Jelikož jsou i mezi námi někteří návštěvníci Designbloku, tak nám tato informace úplně nesedí. Bohužel text navíc nepůsobí jednotně a různé fonty jsou spíše rušivým elementem. Naopak obrázek je super poutačem!
– „z taoismu. ale“ – má být velké „A“
– „Lístky si můžete zakoupit na GoOut.“ – volil bych „si zakupte“
Dobře napsaný PR článek, který udrží pozornost. Také oceňuji možnost koupit si vstupenku.
Každý odstavec článku má jiný formát, což nám přijde jako trochu esteticky rušivý element. V textu chybí odkaz na oficiální stránky designbloku. Článek by mohl být psán trochu více poutavěji, jinak ale obsahuje všechny potřebné informace a dokonce obsahuje odkaz na zakoupení lístků, což je pro čtenáře velmi pohodlné.
Feedback za tým 3: Ačkoliv tohle téma tu už v minulosti někdo zpracoval, tak je to hezký PR článek, který obsahuje všechny důležité informace o tom kdy a kde se akce koná a co od ní můžeme očekávat. Článek je napsán správně tak, aby udržel pozornost čtenáře. Text na první pohled ale nepůsobí dobře kvůli dvou vybraným písmenovým fondům a rozložení odstavců. Některé odstavce bychom ještě mírně rozpracovaly a trochu více propojily.
Feedback za tým 6: Tento PR článek je napsaný velmi poutavě a donutí člověka si ho dočíst až do konce, což je účelem, jen bych zvýraznila celý první odstavec a nejsem si jistá, jestli jiné typy fontů jsou schválně nebo ne, ale případně bych nechala jen jeden. Upřímně mi zde nepřijde nic dalšího, co bych mohla vytknout, text je hezky rozdělen, obsahuje obrázek (plakát) a všechny potřebné informace + super závěr.