5 thoughts on “Tým 5 – Pražské Quadrenniale: PR článek

  1. – pěkný nadpis
    – „světa a také“ – před a má být čárka
    – stručné, výstižné, informativní
    – v PR článku bych název akce nezkracoval
    – dobrá výzva k akci

  2. Článek je na první pohled dobře členěn. Fotografii by podle nás bylo dobré opatřit popiskem. Zvýraznění místa a času konání může způsobit, že čtenář snadno zjistí místo a čas konání akce a článek by pak nemusel číst.

  3. Na prvý pohľad článok čitateľa zaujme svojím nadpisom a celkovým vizuálom. Ako čitateľ pokračuje a je vtiahnutý do obsahu, dozvedá sa všetky podstatné informácie. Spracovanie článku pôsobí unikátne, tak ako samotný duch akcie.

  4. Nadpis je poutavý a čtenář se o dané akci chce dozvědět víc. Velmi pěkně zpracované, líbí se nám zvýraznění slov. A obecně myšlenka této akce je zajímavá.

  5. Nadpis hneď upúta čitateľovu pozornosť a vzbudí potrebu, že musí čítať ďalej aby vedel o čo ide. Super je dôraz na kľúčové slová, ktoré sú zvýraznené. Fotografia pekne dotvára celkový dojem, nie je čo vytknúť.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.