Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
– pěkný nadpis
– „světa a také“ – před a má být čárka
– stručné, výstižné, informativní
– v PR článku bych název akce nezkracoval
– dobrá výzva k akci
Článek je na první pohled dobře členěn. Fotografii by podle nás bylo dobré opatřit popiskem. Zvýraznění místa a času konání může způsobit, že čtenář snadno zjistí místo a čas konání akce a článek by pak nemusel číst.
Na prvý pohľad článok čitateľa zaujme svojím nadpisom a celkovým vizuálom. Ako čitateľ pokračuje a je vtiahnutý do obsahu, dozvedá sa všetky podstatné informácie. Spracovanie článku pôsobí unikátne, tak ako samotný duch akcie.
Nadpis je poutavý a čtenář se o dané akci chce dozvědět víc. Velmi pěkně zpracované, líbí se nám zvýraznění slov. A obecně myšlenka této akce je zajímavá.
Nadpis hneď upúta čitateľovu pozornosť a vzbudí potrebu, že musí čítať ďalej aby vedel o čo ide. Super je dôraz na kľúčové slová, ktoré sú zvýraznené. Fotografia pekne dotvára celkový dojem, nie je čo vytknúť.