7 thoughts on “Tým 6 – Valdemar: Newsletter

  1. Tým 1: Praktický newsletter, tučným písmem je zvýrazněné vše nejdůležitější, a přestože je text delší, tak to vůbec nevadí. Akorát nám přijde úvod psaný moc malým písmem. Jinak moc fajn novinky o kapele, odkaz na spotify a všechny sociální sítě, hezky to prezentuje kapelu. Informačně je tam všechno. Minimalistický design suprově funguje, vůbec nevadí, že to není barevnější.

  2. Váš newsletter je za nás jednoduchý avšak výstižný. Oceňujeme využití tučného řezu pro vyznačení důležitých informací v textu a poutavou výzvu ke koupi vstupenek. Neuškodilo by možná celkové zvětšení písma.

  3. Text je sice delší, ale zvýraznění je výborně použito, a tak příjemce získá důležité informace i při letmém pohledu. Výborně zvolená výzva k akci s tlačítkem nákupu vstupenek. A dobře doplněné další aktuality. Dobrá práce.

  4. Tým 3: tento newsletter nás na první pohled zaujal tím, že nevypadá prázdně, což velice oceňujeme. Také je za nás dobře zvolený font písma a text je hezky čitelný. Jediné, s čím bychom si možná ještě pohráli, jsou barvy. Tyrkysová nahoře a oranžová na tlačítkách např. na nákup vstupenek se lehce tlučou. Jinak dobrá práce.

  5. Feedback za tým 3: Za nás je tento newsletter trošku prostší. Nejvíce naše oko zaujme velká fotka a text je tak malým písem, že nás spíš nutí ho očima jen přeletět než si ho skutečně číst. Medailonky o novinkách jsou nicméně velmi dobrým nápadem na závěr newsletteru (texty lákavé a nabádající k prozkoumávání připojených souvisejících odkazů) a stejně tak i odkaz na vstupenky či v zápatí na sociální sítě.

  6. Za tým 4: Tento newsletter nám přijde graficky trošku jednodušší – rozhodně to neznamená, že není hezký, jen ničím pořádně nezaujme. Možná spíš na první pohled připomíná úvodní stránku nějakých webovek. Za nás také obsahuje příliš dlouhého textu, který si myslíme, že by příliš odběratelů newsletteru nečetlo. Naopak se nám líbí tlačítko na koupení vstupenek i samotný nápad o využití „náhledu do zákulisí“ ze zkušebny.

  7. Na prvý pohľad je váš newsletter príjemný . Páči sa nám veľká fotografia na začiatku, ktorá zaujme. Text nad ňou je však príliš malý a ťažko sa číta. Pozvanie na koncert by mohlo byť nad fotografiou aby to bolo údernejšie. Páči sa nám aj farebná výzva na kúpu vstupeniek. (Tým 5)

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..