Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tým 1: Praktický newsletter, tučným písmem je zvýrazněné vše nejdůležitější, a přestože je text delší, tak to vůbec nevadí. Akorát nám přijde úvod psaný moc malým písmem. Jinak moc fajn novinky o kapele, odkaz na spotify a všechny sociální sítě, hezky to prezentuje kapelu. Informačně je tam všechno. Minimalistický design suprově funguje, vůbec nevadí, že to není barevnější.
Váš newsletter je za nás jednoduchý avšak výstižný. Oceňujeme využití tučného řezu pro vyznačení důležitých informací v textu a poutavou výzvu ke koupi vstupenek. Neuškodilo by možná celkové zvětšení písma.
Text je sice delší, ale zvýraznění je výborně použito, a tak příjemce získá důležité informace i při letmém pohledu. Výborně zvolená výzva k akci s tlačítkem nákupu vstupenek. A dobře doplněné další aktuality. Dobrá práce.
Tým 3: tento newsletter nás na první pohled zaujal tím, že nevypadá prázdně, což velice oceňujeme. Také je za nás dobře zvolený font písma a text je hezky čitelný. Jediné, s čím bychom si možná ještě pohráli, jsou barvy. Tyrkysová nahoře a oranžová na tlačítkách např. na nákup vstupenek se lehce tlučou. Jinak dobrá práce.
Feedback za tým 3: Za nás je tento newsletter trošku prostší. Nejvíce naše oko zaujme velká fotka a text je tak malým písem, že nás spíš nutí ho očima jen přeletět než si ho skutečně číst. Medailonky o novinkách jsou nicméně velmi dobrým nápadem na závěr newsletteru (texty lákavé a nabádající k prozkoumávání připojených souvisejících odkazů) a stejně tak i odkaz na vstupenky či v zápatí na sociální sítě.
Za tým 4: Tento newsletter nám přijde graficky trošku jednodušší – rozhodně to neznamená, že není hezký, jen ničím pořádně nezaujme. Možná spíš na první pohled připomíná úvodní stránku nějakých webovek. Za nás také obsahuje příliš dlouhého textu, který si myslíme, že by příliš odběratelů newsletteru nečetlo. Naopak se nám líbí tlačítko na koupení vstupenek i samotný nápad o využití „náhledu do zákulisí“ ze zkušebny.
Na prvý pohľad je váš newsletter príjemný . Páči sa nám veľká fotografia na začiatku, ktorá zaujme. Text nad ňou je však príliš malý a ťažko sa číta. Pozvanie na koncert by mohlo byť nad fotografiou aby to bolo údernejšie. Páči sa nám aj farebná výzva na kúpu vstupeniek. (Tým 5)