„Konzultanti nejen, že zůstali, ale zároveň přišli i noví kolegové. Obojího si velmi vážíme,“ říká Michal Musil, předseda představenstva Finvox, k transformaci v rámci skupiny Renomia a převodu retailových poradců pod společnost Finvox.
RENOMIA převedla své poradce, kteří se věnovali retailovému finančnímu poradenství, do FINVOX. Co vás vedlo k tomuto kroku?
Je to součástí dlouhodobé strategie skupiny RENOMIA. Služby pod značkou RENOMIA se věnují a budou věnovat firmám a jejich zaměstnancům. Společnost FINVOX se věnuje retailové klientele. A vedle toho máme ještě SURI.cz, které představuje online byznys. Možná jste zaznamenali naši reklamu se surikatami.
Pod RENOMIA jste měli více entit. Část byla pod RENOMIA a část pod RENOMIA BENEFIT…
RENOMIA rostla jak organicky, tak akvizičně, když kupovala firmy, které byly zakladatelům hodnotově blízké. Takto se do skupiny dostaly i IMG a FINVOX . Skupinu ale celkově tvoří bezmála třicítka firem ve třinácti evropských zemích. Protože naším hlavním cílem je přinést co nejlepší služby klientům, věříme, že je třeba se specializovat.
Proto jsme k 1. 7. sjednotili všechny retailové služby, nebo chcete-li služby pro občany či domácnosti, pod značku FINVOX. Zároveň zůstává v RENOMIA specializované oddělení RENOMIA BENEFIT, které se věnuje skupinovým programům korporátních klientů, jejich zaměstnancům, managementu a VIP klientům.
Celý rozhovor čtěte na Poradci-sobě.cz